414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

18 år og køb af MC 18 år og køb af MC

Hey alle MC-Galleri brugere smiley

Jeg har meget brug for jeres hjælp. Jeg fylder 18 år til Juni i år, og jeg vil have købe en MC. Der er en del krav efter hvilken en motorcykel det må og skal være. Herunder står de.

Jeg er kun 172 høj og vejer 62 kg. (det vil sige jeg ikke er særlig stor) Det skal du lige tage højde for når du vurdere en motorcykel til mig. Motorcyklen skal være agressiv og have en okay topfart (200+) Motorcyklen skal derefter også gerne se sporti ud osv.

Kan du hjælpe mig med dette? Så skriv nogle du kunne anbefalde mig til at gå ud og kigge på. På forhånd tak.

Steen.

Ps. Ta venligt dette seriøst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  18 år og køb af MC
  • #1   18. mar 2005 Tak for svaret Chris. Men jow det kan jeg sagtens, da jeg ikke har bopæl i DK. smiley Har du andre forslag, skyd endelig fra hoften :D!

• #2   18. mar 2005 Hejsa
    Hvad skal du bruge kværne til? Leg, touring, daglig transport eller alle de ovennævnte? Ikke mindst hvad har du råd til? Når du har svaret på de spørgsmål sammenholdt med dine krav, så er der kun et par stykker tilbage. Go' fornøjelse.

Ride safe

• #3   18. mar 2005 Penge er ikke et problem. Den skal kun bruges til LEG, også skal den igennem en hel masse, styling osv.

• #4   18. mar 2005 køb en Yamaha R1 eller R6!!

• #5   18. mar 2005 HAHA Chris smiley Jeg har lige kigget på en R1 det var måske noget, hvor meget vejer sådan en satan? Og hvor langt er der fra sædet og ned.

• #6   18. mar 2005 Ja det er jo ren svir at bo i udlandet mc-mæssigt. Nu ved jeg jo ikke om du har erfaring på to hjul. Men jeg prøvede en Kawa 636 sidste år og det var sat'me noget af det hidsigste jeg nogensinde har været i nærheden af. Det er i hvertfald legetøj til de små snævre veje.Den ville sikkert falde i din smag, men pas nu på for satan.

• #7   18. mar 2005 Hey Morten. Jaa jeg har meget kendskab inde for de 2 hjulet, men ikke MC mæssigt, jeg har været elite tuner på scooter og kørt race med lortet smiley hehe, det er nu ikke noget sjovere.. Men MC mæssigt må jeg sige jeg ikke ved en skid til det. Men en R1 ville være et godt køb?

Den må godt se rimelig ondskabsfuld ud smiley

• #8   18. mar 2005 Ja de to 600ccm maskiner paser dig jo glimrende i størrelsen. Faktisk tror jeg at de lave en R1'er til en sommerhat på snævre landeveje (der hvor det er sjovest at køre på kværn overhovedet)

• #9   18. mar 2005 Haha jeg kan absolut kun sige tak for dine svar Morten smiley Jeg vil bestemt gå ud og kigge på disse 2 maskiner imorgen tidlig.. Kender du nogle gode hjemmesider til disse 2 maskiner hvor jeg kan finde faqs om dem?

• #10   18. mar 2005 Tja jeg kan ikke sige andet end at google er din ven =).
    Bare liige for fuldstændigheden skyld så kører jeg selv på en gammel karburator Pegaso 650 og det rykker rigeligt til mig, men jeg skal jo også forholde mig til bankrådgiver blodpropsrisiko. Men den er sateme fed at køre på grus med (med de rigtige dæk)! Det er leg mere end noget andet. DEN accelererer fra 0-100 på under 6secs og der skal en Porsche sq tage sig sammen (nej for det er for sent.. smiley .). Og nu går jeg er knoldhoppper freak så kan jeg jo ikke undgå at anbefale det til ren leg (selvom du nok kun kan nå jorden med et ben =) ).
    Prøv forresten at tjekke KTM's nye gadekværne ud. Super Duken er i hvert fald aggressiv at se på og _garanteret_ fed at køre på.
    AAAAH for satan man kan jo blive ved med at hive drømmekværne ud af ærmet, men til dig som begynder på mc så er alle de nævnte og dine ønsker edddermame en potent cocktail. Det jeg mener er at der skal også være noget til når du er blevet god til at køre på mc! Så En Suzi sv650 eller Bandit 600 er nok et lidt mere afdæmpet bud på 3n fed og bestemt ikke kedelig begynder mc.
    Håber du kan bruge lidt velmente råd

• #11   18. mar 2005 Åh Jow. Men hvis jeg nu går hen og køber mig en R1 her nu her, er der så meget passen og plegen i sådan en? Ikke fordi jeg ikke har tænkt mig at pille ved den, pussen den osv. Som en hver dreng ville gøre ved sit 2hjulet monster. For jeg kan slet ikke lade hver. Men R1 må jeg sige, er nok den som falder mest in i min smag og med størrelse og alt. og jeg må sige jeg er gode venner med google, den viser nogle gode resultater smiley hehe. Kan man få flere forskellige størrelser på motore ved en R1?

• #12   18. mar 2005 Ikke med mindre du selv sender motoren til udboring =) Men R6'eren ligner den jo nærmest på en prik =) Hvis du har kassen for vildt findes der nogle R7'ere som ville være specielle i standard mondering (de er relativ sjældne).
    Jeg kan ærligt sige at jeg aldrig har pudset min mc,men det er jo osse en knoldhopper der kører hele året (ja ok, så meget desto mere grund =) ) Men R1'eren er jo lakeret og har keine krom så der er ikke mere arbejde i det end alm usømmelig omgang med mc.

• #13   18. mar 2005 R1 ser agressiv ud og er det også, kan jeg skrive under på!.... og håber du har erfaring, for ellers er den alt alt for voldsom... kald mig bare morfar.

• #14   18. mar 2005 Start med en R6`er, den er alligevel pænt hidsig og sjov at lege på..

• #15   18. mar 2005 Jacobsen: (desværre ikke lige det jeg søger)

Kawasaki Ninja #: Okay tak for tippet..

Kommentér på:
18 år og køb af MC

Annonce