18 år og køb af MC 18 år og køb af MC
Hey alle MC-Galleri brugere
Jeg har meget brug for jeres hjælp. Jeg fylder 18 år til Juni i år, og jeg vil have købe en MC. Der er en del krav efter hvilken en motorcykel det må og skal være. Herunder står de.
Jeg er kun 172 høj og vejer 62 kg. (det vil sige jeg ikke er særlig stor) Det skal du lige tage højde for når du vurdere en motorcykel til mig. Motorcyklen skal være agressiv og have en okay topfart (200+) Motorcyklen skal derefter også gerne se sporti ud osv.
Kan du hjælpe mig med dette? Så skriv nogle du kunne anbefalde mig til at gå ud og kigge på. På forhånd tak.
Steen.
Ps. Ta venligt dette seriøst.
mar 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 9
mar 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 16
Hvad skal du bruge kværne til? Leg, touring, daglig transport eller alle de ovennævnte? Ikke mindst hvad har du råd til? Når du har svaret på de spørgsmål sammenholdt med dine krav, så er der kun et par stykker tilbage. Go' fornøjelse.
Ride safe
mar 2005
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 87
mar 2005
mar 2005
mar 2005
Den må godt se rimelig ondskabsfuld ud
mar 2005
mar 2005
mar 2005
Bare liige for fuldstændigheden skyld så kører jeg selv på en gammel karburator Pegaso 650 og det rykker rigeligt til mig, men jeg skal jo også forholde mig til bankrådgiver blodpropsrisiko. Men den er sateme fed at køre på grus med (med de rigtige dæk)! Det er leg mere end noget andet. DEN accelererer fra 0-100 på under 6secs og der skal en Porsche sq tage sig sammen (nej for det er for sent..
Prøv forresten at tjekke KTM's nye gadekværne ud. Super Duken er i hvert fald aggressiv at se på og _garanteret_ fed at køre på.
AAAAH for satan man kan jo blive ved med at hive drømmekværne ud af ærmet, men til dig som begynder på mc så er alle de nævnte og dine ønsker edddermame en potent cocktail. Det jeg mener er at der skal også være noget til når du er blevet god til at køre på mc! Så En Suzi sv650 eller Bandit 600 er nok et lidt mere afdæmpet bud på 3n fed og bestemt ikke kedelig begynder mc.
Håber du kan bruge lidt velmente råd
mar 2005
mar 2005
Jeg kan ærligt sige at jeg aldrig har pudset min mc,men det er jo osse en knoldhopper der kører hele året (ja ok, så meget desto mere grund =) ) Men R1'eren er jo lakeret og har keine krom så der er ikke mere arbejde i det end alm usømmelig omgang med mc.
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 157
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 87
mar 2005
Kawasaki Ninja #: Okay tak for tippet..
18 år og køb af MC