Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Action Cam
  • Jimmy V
    Jimmy V Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 2 MC-er: 1 Svar: 2
    #1   30. maj 2017 Kitvision hd5w vidst nok. 899 i el gigantos.

Sidder på "hagen" med den medfølgende dobbeltklæbende.

Det er ikke go pro kvali, men det virker ellers udmærket.

• #2   30. maj 2017 Vil meget gerne se et billede af hvor Dan jeres kamera sidder fast?

• #4   30. maj 2017 Gopro 2, købt i 2011 og har des mine 6 år fungerede perfekt.

Skal det på hjelmen bliver det på hagen, Det er klart den fedeste vinkel i stedet for at have en del af skærmen blokeret af hjelmen.

Et billede af min kammerat og jegs hjelm fra sidste års tur i norge:

profilbillede
  • #5   30. maj 2017 Bruger også GoPro, og det virker fint.

Prøv evt. at eksperimentere med lidt forskellige monteringer for nogle spændende vinkler. Jeg havde normalt min monteret på et RAM-mount i kronrøret, med sugekop på siden af motorcyklen, eller beslag på bagsvingeren.

Der er tonsvis af monteringskit på ebay.

• #6   30. maj 2017 brucer sjcam sj4000. gopro kopi, men fungerer upåklageligt.

• #7   30. maj 2017 Kører pt med hero5 på hagen.
    Både på mx hjelmen og på den almindelige fullface.

På mx hjelmen sidder der er flat mount som jeg har skruet fast i hagen. Ellers var det ikke til at montere der.

Vægtfordelingen er dog for dårlig på mx hjelmen.
    Kameraet sidder for langt fremme og vejer ned.

Derfor har jeg bestilt sugru og placerer det Oppe under skyggen på mx hjelmen i stedet.

Kan ikke forestille mig at køre med hero2 på hagen af en mx hjelm smiley grundet vægten

I meget ujævnt terræn oplever jeg at vægten på kameraet får mit hoved til at bølge op og ned, så der er jeg nødt til at strappe i et chestmount.

Apropos vægten, jeg overvejer alvorligt at sælge mit hero5 og få et hero5 session i stedet.

Jeg har nok brugt skærmen 5 gange på et halvt år, og kunne i alle tilfælde lige så godt (eller bedre) brugt wifi via telefonen.
    (Nat photos til at dial in exposure, timelapses til at frame billedet ordentligt)
    Dog var skærmen praktisk at have den ene gang jeg sate kameraet op ved et hop.

Men jeg bruger telefonen til at filme 3rd person nu, så jaaa.
    Overvejee kraftigt at skifte til h5 session.

På hagen af den normale fullface har vægten dog aldrig været et problem.

Jeg er især glad for at kunne filme superview 1080 120fps

Og så er det sååå dejligt at det er vandtæt uden at man kvæler lyden.

Går aldrig tilbage til hero4 igen, men jeg synes da det halter lidt med ekstern mic løsningerne.
    Det ku være en grund til at nøjes med hero4

Ekstra batteri har reddet min dag mange gange

• #8   30. maj 2017 Skærmen kan være guld værd vil jeg lige sige.

Skal man hele tiden sætte kameraet og frame billedet fra forskellige vinkler, så vil wifi være en pestilens at skulle bakse med.

Og hvis man filmer noget med kameaet håndholdt, så kan skærmen også være rar at have og holde sig til

-har jeg fået fortalt smiley

Bruger som sagt altid selv el telefono til den slags. I steder for actioncamet

• #9   30. maj 2017 Jeg har selv et hero5 Black siddende på hagen smiley
    Kan sende dig et billede imorgen smiley

• #10   30. maj 2017 Skal måske lige tilføje mht. Skærm eller ej / kontra telefon, at min telefon (galaxy s7) tager natfotos med fuld kontrol over alt fra shuttertid til farvekurve, har optisk stabilisering og QHD amoled skærm.

Hvis du har en gammel/billig telefon, og ikke har planer om at købe en tlf med et godt kamera, så kan skærmen på actioncamet være riiigtig rigtig rart at have

• #11   31. maj 2017 Hov for Søren.
    Glemte at tage et billede !
    Håber på lige at gøre det imorgen smiley

• #12   31. maj 2017 Det sker smiley jeg venter spændt til i morgen;)

• #13   31. maj 2017 Bare lige til info.
    GoPro Hero5 og ekstern mikrofon er noget være pis.
    Så hvis man vil have mikrofon ind i hjelmen ville jeg klart anbefale Hero4 Silver smiley

Men får lige taget et billede af mit setup imorgen smiley

• #14   1. jun 2017

profilbillede
  • #15   1. jun 2017

profilbillede
  • #16   1. jun 2017

profilbillede
  • #17   1. jun 2017 Kan du tage et billede at monteringen uden cam?

• #18   1. jun 2017 Fot mit vedkommende måtte jeg klippe et stykke 3m-pad og lægge under, som kunne udjævne differencen mellem formen på hjelmen og formen på et curved mount.

Som du kan se spærrer det for brug af ventilationen på hagen i mit tilfælde.
    Nu er der kum 2 sæsoner i danmark, vinter og juli måned smiley så jeg brugte alligevel aldrig den hagelem.

Engang kom jeg til at rive kameraet af, hagelemmen blev simpelthen revet med af fordi det primært var på den, det sad fast.
    Jeg har derfor måtte superglue den hage-ventilations lem fast på hjelmen igen, og re-do den hjemmebaksede tilpasning med tilklippet klister.

Det er en gammel hjelm efterhånden, 3 år, så..
    Næste hjelm bruger jeg sugru.
    Ikke så meget baks med at få det til at sidde hvor jeg vil

profilbillede
  • #19   1. jun 2017

profilbillede
  • #20   1. jun 2017

profilbillede
  • #21   1. jun 2017 Jeg har brugt et "Curved" mount, og brugt en ekstra 3M platform fra et fladt mount og klippet i stykker, for at få det til at sidde ordenligt, der hvor der var mellemrum imellem det curved mount og hjelm smiley

Og jeg fik faktisk min ventilation til at virke 100% efter jeg havde sat det mount fast smiley

Kommentér på:
Action Cam

Annonce