MT-03, GS500 eller GS500F? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Der har sikkert været en del lignende emner, men jeg ville sætte pris på hvis i gider svare på mit spørgsmål.
Jeg opgraderer til A2, og skal selvfølgelig også have ny cykel.
Jeg har kig på enten Yamaha MT-03, Suzuki GS500 eller GS500F.
Nærmere bestemt disse tre:
http://www.123mc.dk/brugt/mc/suzuki/gs-500/til-salg/140455
http://www.123mc.dk/brugt/mc/suzuki/gs-500-f/til-salg/139772
http://www.123mc.dk/brugt/mc/yamaha/mt-03/naked-bike/141284
Den skal primært bruges til bykørsel, og så kører jeg 1-2 gange om måneden motorvej omkring 200km, så den skal også være okay at sidde på et par timer på motorvej.
Jeg er på SU, så økonomien betyder også en del (brændstof, reparationer osv.)
Jeg glæder mig til jeres svar
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
GS500 er gammeldags og uddateret.
nov 2016
Emner: 2 Svar: 18
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 813
Min egen gamle da den var helt standard minus en åben potte ku jeg få den helt op og køre 26 kml i gennemsnit på en tank..
Jeg ville nok gi ham med gs med kåbe på et lidt lavere bud end det den er sat til og slå til på den..
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Jeg har kørt 450 km på en halv dag på min SV1000, som har ca samme siddestilling - det var ikke noget problem. Man skal bare ikke forvente at holde en march fart på 150.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
nov 2016
Emner: 2 Svar: 18
Jeg køber den ikke med henblik på langture, men efter at have kørt ruten på de 200km på min yamaha ybr125 et par gange, har jeg besluttet mig for at det skal være mere komfortabelt.
Tror i der kan sidde to personer på MT03'en uden de store problemer?
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
nov 2016
Emner: 2 Svar: 18
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 59
Suzuki GS500
Gennemtestet teknik.
Det er dog den eneste grund til at jeg ville købe den. Synes selv den er lidt af en "skolecykel". Den er lidt halv-kedelig at køre på, men den fungerer.
Motorens 2 cylindre fungere dog bedre på motorvejen, hvor der bliver kørt ens hastighed over lange stræk.
Yamaha MT-03
Sjov og svingglad maskine. Man kan godt mærke, at der er brugt dyrere og finere dele på denne maskine, kontra GS'eren.
Motoren på MT'eren kan godt have lidt sjove tendenser, pga. den store cylinder (som der jo kun er én af). Motorvejskørsel er ikke dens favorit, men kan blive bedre hvis man installere en O2-eliminator (koster ca. 80DKK på eBay). 115 km/t bliver hurtigt favorithastigheden MT'eren.
Motoren er også en velkendt model, da den bliver brugt i mange af Yamaha's modeller, og er ikke pumpet til randen med kræfter, så er ganske pålidelig - samtidig også noget mere moderne bl.a. pga. den direkte indsprøjtning.
Så hvis du sætter motorvejskørsel som en højere prioritet, så ville jeg vælge GS'eren.
Hvis du hellere vil have en MC som er sjov udenfor de stykker på vejen, som bare går lige ud, så vælg MT'eren.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 59
Ved blandet kørsel (og her taler vi virkelig blandet kørsel - halvdelen af tiden fuld drejet gasrulle, den anden halvdel mofarkørsel) så kører den stabile 20 km/L.
nov 2016
Emner: 2 Svar: 18
Nikolaj T: Tusind tak for dit svar! Må jeg spørge lidt dumt hvad en O2-eleminator gør? Når du siger motorvejskørsel ikke er dens favorit, er det så fordi den ryster, eller fordi man sidder dårligt på den på lange ture eller hvordan?
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
Kørte selv til kroatien sidste år uden problemer, cirka 1900km værd vej i næsten et træk. 95% motorvej. Men det også hårdt for benene og røven, men det pga turens længde
Gs500e 1994 med næsten 50tusinde på tælleren.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 59
Dette kan dog forbedres en hel del med en O2-eliminator, som er et stykke plastikklips, som klikkes i det stil, som lambasonden ellers ville gå ind i.
Denne fortæller motoren, at alt er helt tip-top og så har motoren mulighed for, at arbejde mere jævnt.
Som sagt, så koster den omkring 80DKK i sig selv, og så kommer der 30DKK oveni, for en bolt som bliver skruet i udstødningen, hvor lambasonden ville have siddet.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Men naturligvis er en et-stamper noget andet end en 2 cyl twin, og de har 2 vidt forskellige måder at arbejde på.
Jeg har kørt et par MT-03'ere og selv ejet en XT660X, som kører med samme motor - og med små midler kan man få den til at gå ret godt. Jeg kørte omkring 19-21km/l ved frisk kørsel på XT'eren, så det er fint muligt på MT også. Jeg kører aldrig morfar, så hvad den så går på literen der, kan jeg ikke svare på.
Jeg har personligt intet imod en GS500 - den er fin som begynder cykel, da den er uproblematisk at eje og køre, men når man har kørt 6-8.000km på sådan en, er det tid til at komme videre til noget mere spændende, som f.eks er en MT-03.
nov 2016
Emner: 2 Svar: 18
Jeg synes det lyder lidt som valget mellem det fornuftige (GS500 - billigere brugtpris, stabil osv) og så det sjove valg.
Hmm umiddelbart hælder jeg mest til MT03'eren men jeg har heldigvis et par uger inden jeg skal bestemme mig.
maj 2016
Følger: 11 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 128
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 421
En SV650 N/S ville også være et godt bud.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Af de 3, så er Yamaha det bedste valg
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 187
nov 2016
Emner: 2 Svar: 18
Kawasaki har "tilbud" på deres Z250sl, så den kun står til 35.000kr som ny. Tror i tydeligt man ville kunne mærke forskel på halveringen i cc og hk, eller ville det bedre kunne betale sig at købe nyt tænker i?
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 187
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Og tro mig - faldet i cc og hk vil tydeligt kunne mærkes.
mar 2017
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 397
Så dyrt er det altså ikke at drosle 1000-2000kr ca. Du kan jo også være heldig at finde en der er droslet
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 421
Min kørte mellem 20-25 kml alt efter kørestilen.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
dec 2016
Følger: 2 Følgere: 22 MC-er: 1 Svar: 8
Kun fordi den Mt-03 ikke ser vedligeholdt ud.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Hvad ser ikke vedligeholdt ud ved den?
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 55 Svar: 489
nov 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 9
nov 2015
Følger: 10 Svar: 1
nov 2016
Emner: 2 Svar: 18
Hmm det kunne godt være man skulle overveje en SV650. Men hvis den skal være indenfor mit budget, bliver den næsten 20 år gammel. Hvad tænker i om det?
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 421
Jeg købte min Sv650S ABS fra 2007 i 2013 for 44K og solgte den igen til en forhandler i år for 30K. Den havde gået 25000 km da jeg købte den og 50400 km da jeg solgte den, imens jeg har haft den er der kun blevet lavet normalt service på den.
Der findes mange fantasipriser på SV'erne specielt 650'erne, man skal bare huske på at man i dag kan altså købe en af de sidste overgemte til 75K.
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
nov 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 9
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 156
Gjorde selv det samme...
Fik 34hk lille kørekort og kunne så vælge en 250 ninja, men valgte at købe en lille 125 prutskid i stedet... tøffede lidt rundt på den og da jeg så fik opgraderet til stort kunne jeg købe en R6 2005, som jeg ellers ikke ville have haft råd til
Ps. små mc'er kan altså også godt være sjove selvom de ikke rigtig rykker..
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 187
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Jeg startede med en FZR1000 (dengang de var på mode), skiftede den ud med en SV1000 efter nogle år - har haft et hav af MZ'ere, RD350 osv og har for nyligt solgt min XT660X og registreret min gamle SV1000 baneracer som afløser for XT'eren - såre simpelt fordi jeg ikke kører ret mange km om året mere, og derfor ikke gider betale afdrag på en stort set ny MC.
SV'eren skylder jeg ikke noget i, så den må gerne stå uden jeg kører ret meget på den.
På INTET tidspunkt har jeg haft en MC som var mit endelige mål - den cykel jeg bare stræbte efter for enhver pris. Jeg har handlet når muligheden bød sig, og har derfor ikke tabt noget videre på de cykler jeg har ejet. Hvis ikke det var fordi jeg nyder at bygge om lige så meget som jeg nyder at køre, var det sikkert gået i 0 nogle gange.
Min pointe er at jeg ikke kan se hvad man skal vente på. SÅ fantastisk er en MT-07 altså heller ikke, at man gider køre GS500 eller noget 125ccm billig_prutskid i nogle år mere bare for at få råd til sådan en.
Den har ingen karakter - lidt på samme måde som en CBR600 F2 er et godt køb fordi den altid starter, er solid, komfortabel og er billig at køre på, men efter 3000km opdager man at den er et RØVKEDELIGT bekendtskab.
Den gør alting rigtigt... Alt for rigtigt.
Sæsonen banker på - se at få handlet en MT-03 eller SV650 eller hvad du nu falder over, og se hvad du så har lyst til når du får A kortet om nogle år.
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Den store forskel på de 2 er, at den gamle 03'er bygget til at være en sjov, god mellemklasse MC. MT07 er bygget til at være en sjov og billig mellemklasse MC.
Ja, man får flere kræfter og en anelse større motor med 07'eren, men man får bedre komponenter og finish med 03'eren.
apr 2014
Følger: 2 Svar: 79
Honda CB 500 som bedre alternativ end GS500
http://www.123mc.dk/brugt/mc/honda/cb-500/til-salg/120182
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
I øvrigt er det ikke en "ufornuftig MC" det er tried and testet teknologi ligesom gs500 er.
nov 2016
Emner: 2 Svar: 18
Jeg kan slet ikke vente med at få opgraderet det skide kort og komme af med min 125cc-prutskid
Det med pengene om to år er ikke så stort et problem, da jeg regner med at have en større indkomst på det tidspunkt. Men jeg skal nok ud og prøve mt-03'eren og sv650'eren for at kunne træffe valget. Måske også gs500 skulle have en prøvetur for at kunne sammenligne dem alle.
Bliver forhandlerne ikke pisse træt af hvis jeg kommer of prøvekører deres motorcykler uden at være interesseret i at købe dem? Jeg har jo tænkt mig at købe brugt
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
apr 2014
Følger: 2 Svar: 79
mar 2017
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 397
"Hej jeg har ingen interesse i at købe noget her, men må jeg tage en tur alligevel?"
nov 2016
Emner: 2 Svar: 18
Men han siger at kæden skal skiftes, og at den bolt der sidder bagtil der holder kæden er i stykker og skal skiftes. Må blankt indrømme at jeg har 0% styr på mekanik, og ikke aner hvad det vil koste at få lavet. Umiddelbart koster en ny kæde 700kr og en bolt vel ikke så meget, men hvad tænker i? Er det dyrt i timeløn for en mekaniker og er det med bolten noget meget omfattende?
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
dec 2014
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 232
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
apr 2004
Følger: 45 Følgere: 55 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 675
Det er en super sjov maskine.
maj 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 75
-og en sort til 21.000,-...
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Hvordan kan en sort GSX 600 F fra 1994, med 40.000km på tælleren, være et bedre og mere spændende køb end en MT03? Tung sløj bør, som er lige så forældet og håbløst uddateret som en GS500.
Jeg kan kun finde en rød GSX 600 F fra 2000 med 80.000km på tælleren til 22.800. Samme forældede olie/luftkølede motor som den anden, om end lidt mere støjsvag. Stadig et ringere køb.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 136
maj 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 75
-Den må gerne være forholdsvis billig, da han er på SU.
-God til bykørsel.
-God på motorvej.
-Stærk nok til fornuftig kørsel med 2 personer.
Så kan jeg ærlig talt ikke se, at en GSX600F fejler noget.
40.000 km betyder ikke noget, hvis den ikke er blevet vold kørt.
Men det er jo smag og behag.
Jeg ved stadig, hvad jeg havde valgt..
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
MT'eren er moderne, så den kan man reparere og vedligeholde mange år endnu - en 600F fra 93 har man allerede problemer med at få visse dele til nu, og med så lille prisforskel, giver den slet ingen mening.
Jeg er sikkert heller ikke den eneste som tvivler på de 40.000km - jeg ville f.eks ikke være overrasket hvis der manglede et 1 tal foran... Lad så rent teoretisk sige at den så faktisk kun havde kørt de 40 - så har den stået stille alt for længe af gangen, som næsten er værre...
Gensalgsværdi på en cykel som allerede er 5-8000 for dyr (600F) kontra en der er nogenlunde korrekt prissat (MT) - hvad taber man mest på efter to år?
aug 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Købte da jeg var ung en ny MC ved Ågesen i Hvidovre. I 1994 vil jeg tro.
Det var min MC nr 2. Startede på en brugt Suzuki GN250 som rev sig i cylinderen.
Købte en Suzuki fra ny Til 70.000 kr. En GSX600F. Den smed gearkassen efter 3 mdr. Distributøren Reinhardt valgte ikke at dække garantien. Jeg måtte derfor selv betale....
Har aldrig tilgivet hverken Ågesen eller Distributøren for ikke at dække garantien.
Når det regnede kørte GSX600F kun på 3 Cylinerede.
Jeg pointere at dette er min erfaring og mit råd bygger på denne oplevelse.
En ting er at man kan være uheldig med kvaliteten af en MC men at garantien ikke dækker.
Det er ikke ok!
Og ja i dag havde jeg ikke accepteret det i en alder af 44 år. Men den gang med en alder på 23 år vidste jeg ikke bedre.... Det var dyre lærer penge på en SU indtægt.
Jeg havde sparet pengene op da jeg var i Millitæret, og begyndte på studier efterfølgende.
Jeg har ALDRIG NOGLE SINDE ANBEFALET NOGLE SOM SPURGTE AT KØBE SUZUKI MC I DK EFTER DENNE OPLEVELSE.
Baseret på min oplevelse. Så Derfor køb Yamaha'en.
Jeg har efterfølgende haft en Yamaha R6 for ny i Blå i 2002 købt af Gunnar ved Vordingborg MC. (Her koster et MC service det halve i forhold til autoriseret i KBH)
En ny Yamaha R1 i Gul i 2007. Købt af Keld ved KS Motor i Vejle.
Aldrig haft et eneste problem!
I Dag har jeg 2 MC.
En Yamaha Dragstar Classic 1100 brugt fra 2004 kørt 10.000 km da jeg købte den for 2 år siden.
Har fået lavet autoriseret service ved Yamaha efter købet hvor de gik MC'en igennem.
Havde et slidt batteri som blev skiftet på Garanti ved mymc.dk
(Tak for en god handel Torben)
MC nr 2 er min Anden R1. Selvfølgelig igen i Gul "50 year anneversary model"
Den smukkeste R1 i mine øjne. Købt brugt for 2 år siden med stor hjælp fra Torben fra KS Motor i Vejle. (Tak Torben for et fantastisk fund, din hjælp var højt værdsat) Hvis jeg boede i nærheden af Vejle ville jeg bruge KS Motor til alt hvor jeg måtte have behovet for en loyal fair MC Pusher!
Mit gule lyn Yamaha R1 er fra 2006 indregistreret første gang i 10 mdr. 2010.
Havde kun kørt 10.000 km. Det var et par synsmæssige småting som jeg udskiftede for egen regning. Forlygten var indstillet forkert som KS justeret for mig UB. Endvidere hjalp undertegnet med at få den synet.
Denne R1'er blev efterfølgende gennemgået af YSR i Ringsted. Jeg bad om at få kontrolleret alt også ventiler.
Begge mine brugte MC'ere fik udført stort service efter jeg købte dem brugt.
Jeg henvendte mig vedr. Dette ved Autoriseret Yamaha forhandler i Ringsted,
som jeg havde hørt meget godt om....
Alle de Yamaha cykler som jeg har ejet har jeg ALDRIG HAFT PROBLEMER MED.
Køb den MC du kan lide bedst, det er livskvalitet.
Vi bliver alle ældre med årene og legetøjet bliver bare dyrere.
NB: Man kan forvente at få det som man betaler for...
sådan er det generelt med alt her i verden!
Jeg håber vi ses derude.
MVH
Jim
maj 2017
Følger: 1 Svar: 10
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Nu tillægger jeg ikke Magacin nogen som helst troværdighed i forvejen, men de har jo faktisk heller ikke selv lavet den der statistik, så der kan være noget sandhed i det.
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Men lidt sjovt at de stiller ude ved en mand privat for at se på brugte dele.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 136
måske yamaha siden har lært at lave gearkasser ?
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Min XT660X havde et problem med at primær tandhjulet gik løs på krumtappen.
CBR1000 Fireblade fra 08 og 09 havde massive problemer med stempelringe, dårlig kobling og enden af krumtappen der knækkede af ved mange hårde starter.
Det er ikke unormalt at se en ZX9R med død toppakning fordi den ikke bliver varm nok når den kører normalt, fordi kølesystemet er for kraftigt. Død gearkasse er heller ikke unormalt.
RSV mille (den gamle) skræller tænderne af starter koblingen hvis ikke batteriet er 100% iorden, og den er en reparation til ca 13.000 kroner.
GSXR 1000 i flere årgange, havde problemer med potentiel svaghed under kronrøret, og de har tilbagekaldt flere tusinde cykler på verdensplan med potentiel defekt forreste bremsemaster.
SV1000 er notorisk kendt for at have en raslende kobling - der er sågar en englænder som har lavet en hjemmeside, hvor hans eneste "vare" består i at modificere folks koblingsskåle og sende dem retur mod betaling.
Alverdens Ducati'er har problemer med raslende kobling (høhø) og motorer der begår selvmord på sære tidspunkter, selvom de kun kører gadekørsel.
El-problemer på standard monteret alarm er heller ikke noget sjældent syn på selv de dyreste modeller.
Det er fuldstændig ligegyldigt hvilket mærke man vælger - de har allesammen modeller som er problematiske og modeller man bare skal holde sig væk fra uanset hvilken pris man kan handle dem til (ca hele Hyosung's modelprogram).
Skal man så fraråde køb af alle motorcykler på den basis? Nej vel...
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 136
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 136
jeg kender ikke til en masse mc modeller - jeg kender mest til min gamle shovelhead.
synes bare det var ved at bevæge sig i retning af en eller anden forherligelse af yamaha.
var det mig der stod med præcist de her valg havde jeg også hoppet på mt-03.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Men som du siger - af dem der er sat op som valgmuligheder, ville jeg også vælge MT-03. Samme motor som min XT'er, så primærtandhjulet ville være det første jeg kontrollerede.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 187
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Jeg opdagede det i KBH og kørte ca 30km hjem på den, og spændte møtrikken - ingen problem.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 187
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 18
Jeg skilte motoren ad ved 100000 og kunne konstatere at cyl. var slidt 3 hundrededele oval, slidgrænsen en 5 hundrededele så jeg regner med den skal bores ved 150000
MVH. Palle
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 46
MT-03, GS500 eller GS500F?