{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Jeppe H
Jeppe H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til opstart {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen!
Dette lyder nok som et meget dumt spørgsmål eller lign. men jeg har sku' ikke den største viden inden for dette.

Jeg har taget mit a2 kort her for noget tid siden, og har haft i tankerne om at jeg gerne vil anskaffe mig en motorcykel. Jeg har været inde og kigge, og fundet en brugt motorcykel og udstyr, så jeg er godt beredt på det. Problemet er dog at jeg bare ikke aner hvad filan jeg skal gøre efter jeg har købt en motorcykel, jeg tænker på forsikring osv.
Hvad skal jeg gøre efter købet for at komme hurtigst muligt ud og køre, og så jeg ikke kommer i nogle problemer?

Håber i vil hjælpe en meget u viden person om dette smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til opstart
  • #1   20. apr 2017 Mange mc forhandler har ko takt til forsikringer. Køber du privat, kontakt dit eget selskab og hær om priser.

• #2   20. apr 2017 Søg på nettet på forskellige forsikringer. Find den du synes dækker bedst og er bedst til prisen. Kontakt dem og få bekræftet tilbuddet. Når MC'en så bliver omregistreret vælger du "din" forsikring og så er du faktisk kørende

• #3   21. apr 2017 nu skriver du meget uvidende, så husk først og fremmest at den skal være nysynet inden du køber. køber du en der ikke er synet skal det gøres først, og det kan blive en meget dyr affære hvis du ikke har forstand på hvad der koster hvad? så få en der er nysynet, derefter indhent forskringstilbud fra mange, da der er vildt meget forskel på prisen de forskellige steder, og vægtafgift kommer automatisk ind ad døren.... og omregistrering kan du gøre på nettet sammen med sælger, eller smut forbi et motorkontor og få pladen med det samme, altså hvis den står uden plade på:-)

• Jeppe H
    Jeppe H Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   21. apr 2017 Jeg takker mange gange for jeres hjælp!

Rart med folk som ved hvordan det skal gøres smiley

• #5   21. apr 2017 sæt dig på sædet med syn henover styret , grib fat i hver ende af styret ... resten finder man vel udaf smiley

Kommentér på:
Hjælp til opstart

Annonce