{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Hjælp til opstart ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Min Suzuki gsx 600 f har stået stille i 2 uger og har ellers startet og køre fint, men så Idag da jeg skulle køre en tur idag, kunne jeg simpelhen ik få liv i den, prøvet og prøvet til batteriet gik tør, da jeg så fik lader på batteriet og forsøgte nogle timer efter startet den første gang, nogen ide om hvad det kan skyldtes ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til opstart ??
  • #1   14. maj 2015 batteriet var vel ikke i stand til at levere nok strøm til både starter OG tændspoler. (kørte starteren langsommere end normalt?) hvis så udover det har haft lidt for lidt benzin/choker, så kommer man hurtigt ned på ingenting
    bare en tanke.

• #2   14. maj 2015 Batteriet lød som det plejer , starter kørte som den plejer , så kan ik lige se hvad det kan være.. smiley

• #4   14. maj 2015 Dvs skal den lige sættes på pri også sætte jeg den på fuld åben også starter eller skal den starte på pri

• #5   14. maj 2015 Det lyder som om dine karburatorer var tomme ved første forsø, der så har flydt dem nok til at den har kunnet anden gang

• #6   14. maj 2015 du kan når den er startet slå den over på normal
    PRI betyder primer, ligesom "forberedning", så der løber benzinen bare normalt, på on suges bezinen af karburatorenes undertryk, dvs. i tomgang suger den måske mindre end "pri" og når du giver den rigtig gas skal den bruge mere end "pri" kan levere.
    så det er bare lige for at fylde kamrene op inden du trykker på start, men ingen skade i at skifte over bagefter.

Kommentér på:
Hjælp til opstart ??

Annonce