{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad mangler jeg? (syn og prøveplader)
  • #2   15. mar 2005 mc´en er afmeldt og står i forrige ejers navn. Jeg tager den med for at hente prøveplader.
    Skal jeg noget i synshallen? eller udfylder han det hele?

Har forresten booket tid til personbil, man kunne ikke vælge mc nogen steder på nogen datoer

• #3   15. mar 2005 Du skal også have fat i en typegodkendelse fra importøren...

Og så skal du nok have gjort et eller andet ved udstødningen. Ihvertfald hvis den lyder ligesom min...

Søren

• #4   15. mar 2005 Glemte helt... Typegodkendelsen er kun nødvendig, hvis den kommer fra udlandet....

• #5   15. mar 2005 Giv dem lige et ring i morgen når de åbner, bare så du er sikker på at der ikke er problemer med om der er en Mc eller personbil du kommer med, nogle steder er de meget emsige

• #7   15. mar 2005 smiley er nu ret sikker på at den går som personbil. De kan se på mit bookingnummer at det er en mc jo. Var 3 mdr fremme og intet sted stod de rnoget om mc. Mener at personbil og mc er samme. Det giver prob hvis man booker som lastbil smiley
    Tak for savrende.. Jeg husker at få den grønne med når jeg lejer prøveplader smiley

• #8   15. mar 2005 Og har dæmpet potter med grydesvampe og noget til at holde dem.
    De larmer ikek sp meget mere.. Håber sq ikek de tjekker CO, da den får alt for fed blanding nu pga grydesvampe. Og håber ikek de kaserer pga det er et full race system der sidder på.
    Mine blinkere er helelr ikke e-mærket smiley (tror jeg sætter de orignale på imorgen istedet. men ved sq ikk

• #9   16. mar 2005 Du skal også tænke på at det ikke er alle steder man kan syne MC'er ! der er faktisk slet ikke så mange! det kan måske være derfor at du ikke kunne booke mc det sted !

• #10   16. mar 2005 Sebastian en MC bliver ikke CO testet. Du skal ikke være så nervøs. Det er en joke at få synet en mc sammenlignet med en bil. Alt dit lys skal virker. Så skal bremser virker(og ikke være under mindste målene). De brugere længere tid på papriarbejdet end på selve cyklen:)

• #11   16. mar 2005 Husk at få en anmeldelsesblanket på motorkontoret (den de laver en ny reg.attest efter med dit navn på) den skal synsmanden skrive på , de har dem også i synshallen men er bedst hvis man har lavet den hjemmefra. og så selvfølgelig de 230 spir til selve synet smiley

Hvor skal du have synet den henne ?

Kommentér på:
hvad mangler jeg? (syn og prøveplader)

Annonce