{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

HJC hjelme.... {{forumTopicSubject}}

Har haft kig på sådan en hjelm... Kender ikke ret meget til dem udover at jeg synes de visuelt falder meget i min smag... Så hvis der var nogle der ville komme med noget kritik, ris og ros ville det være kanon... Er der andre hjelme der er bedre til prisen? Jeg havde kig på en som denne: (link fjernet) Eller denne: (link fjernet)

Findes de måske billigere?
Kom endelig med alt hvad i ved:)
Rasmus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJC hjelme....
  • #1   27. feb 2007 Du må ikke købe en hjelm uden at prøve den først! Der er meget stor forskel på hjelme og du kan ikke være sikker på at den passer til dit hoved!

Mvh. Rune

• #2   27. feb 2007 Har jeg tænkt på Rune, det er bare så meget billigere i tyskland, også hvis det ikke er noget der dur må man jo sende skidtet retur...

• #3   27. feb 2007 altid prøv en hjælm inden du køber.... de kan være nok så billige/dyre/smart osv.... men en af de vigtigste ting er at den passer til dit hovede! smiley

• #4   27. feb 2007 du kan få mange fine hjælme til en fornuftig pris ved den her tid hvor alle deres 07 vare skal på hylderne!!! har en kammerat det købte en han fik 1000 kr ned i pris fra 2600

• #5   27. feb 2007 Tja du bruger hurtigt de 250 du sparer på fragten tilbage igen hvis den ikke sidder godt nok... Den fra det først link koster 1500 kr her hjemme. Men det koster jo ikke noget at prøve den herhjemme og så bestille i Tyskland bagefter, eller evt. presse prisen herhjemme lidt ned smiley

Mvh. Rune

• #6   27. feb 2007 Vise ord fra Rune smiley

• #7   27. feb 2007 Lige over Jon smiley

• #8   27. feb 2007 Jamen det er da rigtigt.... Må nok hellere komme ud og prøve nogle hjelme... Det er sq bare svært at finde ud af synes jeg... Har egentlig også en billig, men fin hjelm... Måske skulle man bare vente til sommer også komme ud og prøve nogle hjelme så kan man også teste vinstøj og sådan... Et eller andet skal man jo bare bruge nettet til her om vinteren:)
    Flere inputs bydes velkommen...

• #9   27. feb 2007 Den her hjelm er da vist billigst i DK smiley

(link fjernet)

• #10   27. feb 2007 Find en butik der har mange forskellige hjelme, prøv dem ALLE sammen, så kan du nemmest danne dig et indtryk af hvad der sidder bedst på dig.

• #11   27. feb 2007 FG-14 koster herhjemme lige omkring de 2300kr...

• #12   27. feb 2007 Ja, og 1565,- i tyskland... Nu ved jeg jo du arbejde i en mc butik charlotte så oplever i ikke en del der kommer ind prøver en masse og går så hvor i tænker ja, nu ved han/hun da hvad hun skal bestille over nettet? For sys egentlig ikke det er fair at gøre sådan og ville ikke selv bryde mig om det... Men altså prisforskellen er bare så stor at det jo næsten ville være dumt ikke at købe udstyr i tyskland...

• #13   27. feb 2007 Rasmus: Har en gang haft en kunde inde som jeg var helt sikker på at han bare brugte os (forretningen) som prøverum og ja bad ham direkte om aldrig at sætte sine ben der igen, fjolset havde været lidt dum og fortælle at han ville tage ned til en DK forretning og prøve og så bestille over nettet og ja dem der køber over nettet og hvor deres ting så går i stykker, undskyld, men jeg fryder mig pænt meget, for ja havde de købt det i en DK butik ja så havde de entent fået det reperet eller fået en ny på stedet, så ja har selv intet til overs for dem som køber i udlandet og så forventer at en DK butik servicere dem og deres grej, de kan sejle deres egen sø.

Men kan dog tydligt forstå hvis det ikke er noget der kan skaffes for en rimilig tid eller det ikke kan fåes i dk, ja så vil jeg gerne være dem behjælplig med at få det fra udlandet og ja køber også selv ting i udlandet som jeg ikke kan få herhjemme.. smiley

Mvh Charlotte

• #14   27. feb 2007 Jeg undrer mig tit over at der er så mange der kører med skod-hjelme til under 1000kr. Det er utroligt hvor lækkert en kvalitetshjelm føles på hovedet, og hvor stor komforten er i længden, ikke noget med at den dyre hjelm sætter sig i foret osv....

Mvh Ham der også selv kørte med skod-hjelm... (een gang!)

• #15   27. feb 2007 jeg har en HJC FG-14 Catch ME og jeg syntes det er en fed hjelm men prøv den først.. mener man kan få den for 1700kr i sort..

• #16   27. feb 2007 har selv kørt med hjc og de er ok

Kommentér på:
HJC hjelme....

Annonce