{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJC hjelme??
  • #1   31. jan 2009 (link fjernet)

(link fjernet)

• #2   31. jan 2009 prøv den, andet er der ikke for... sidste år var jeg selv på udkig efter en hjc carbon hjelm... men endte ud med en schuberth... og det var så fordi jeg fandt den til den "rette pris".... men ja, er der nogen der har råd til ikke at lave en ordentlig hjelm... jeg har selv kørt med agv, nolan, agv xr2, nu schuberth... og må indrømme... schuberth har den lækreste indmad... men også klart den dyreste... ville gerne have haft en arai... men har altid været betaget af schuberths hjelme og lave støjtal... prøv en... og find ud af om ikke det lige er modellen for dit hovede... jeg har pt. kun kørt gocart med min... men der var den også super...

men følg din inituition... også tænk over hvad dit hovede er værd... for det er sgu ikke til at sætte pris på...

også er der jo ikke 2 hoveder der er ens.

• #3   31. jan 2009 Min mor har en HJC, synes selv at den er ret god.. Bl.a. en af de største hjelm producenter i USA..
    Har dog hørt at de ikke skulle være så gode mht støj, hvilket jeg ikke mente var noget problem, da jeg på det tidspunkt kørte med en skod caberg, da jeg prøvede hjelmen, så jeg havde intet at sammenligne med.

• #4   31. jan 2009 Som Offslow siger, Schuberth er vejen.. valgte også selv en s1'er fremfor HJC's carbon hjelm.. og der er stadig mulighed til at finde s1'eren til omkring de 2000,- online!!

• #5   31. jan 2009 Har selv en og er ikke sønderligt imponeret. Men det er rart med integrerede solbriller. Syntes der kommer for meget vind ind... De lukker sgu ikke helt tæt.

• #6   31. jan 2009 Offslow : Det er nu ikke prisen jeg tænker på, det var mere designet, og at den er med integreret solbrille osv... Synes den er rigtig flot... Lige nu kører jeg med Nolan N102 Ncom, og den er en del dyrere en HJC, så det er ikke det jeg går efter....

Men er usikker på om det bliver et irritations moment at kører uden klap, da jeg er brille bærer???

Jeg er egentlig glad for min Nolan, men kunne godt tænke mig en endnu mere lydsvag hjelm, og da skulle integrerede hjelme, altså uden klap, jo være sagen...

Med klap synes jeg helt klart at Nolan laver de pæneste, Schubert´s C2 eller hvad den hedder er virkelig ikke flot efter min smag, men havde tænkt på at prøve en S1, og se om jeg kan få brillerne på uden at ødelægge dem smiley

• #7   31. jan 2009 Okay kan høre at der er meget støj i den, så er den ude af billedet... Da er min Nolan nok bedre så!!!

Må have prøvet sådan en Schubertm er der nogen der ved om man kan prøve dem til messen i Herning????

• #8   31. jan 2009 morten N... mener du kan justere dit visir... det fik jeg også gjort på min hedengangne agv... da der kom vand ind... men det var gjort i et snuptag.... og det kan du garanteret også på din schuberth...

mvh Offslow

• #9   31. jan 2009 Tror altså nogen gange brille folkene tuder lidt, jeg lægger mine briller på cyklen tager hjelmen på tager brillerne på, også handsker off we go ?
    Er det virkelig så svært man skal have speciel hjelme bare fordi man bærer briller kom ind i kampen smiley

• ole s
    ole s Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #10   15. dec 2010 Købte den her i Foråret

HJC FG-15 Ben Spies Replica Helmet
    Kan varmt anbefale den, og køb den i Tyskland du sparer penge.

GOD JUL

• ole s
    ole s Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 2
Kommentér på:
HJC hjelme??

Annonce