{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finansering?
  • Lasse L
    Lasse L Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #1   26. okt 2016 Jeg har hørt at MC finans er billige med lån. Men det kan vel altid bedst betale sig, at købe kontant. Det er min mening :)selvfølgelig afhængi af hvor dyr cyklen er.

• #2   26. okt 2016 Har man en bolig med en friværdi, så er det pt billigt at finansiere. Regner du inflation og rentefradraget med, så koster det dig kun gebyrene at låne.

• #3   26. okt 2016 Jeg er af den mening at MC er hobby, derfor er mine købt kontant hver gang.. Jeg har udgifter nok, så vælger kun en MC jeg har råd til at køre på smiley

• #6   26. okt 2016 Enig med #3. MC er nice-to-have.

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #7   26. okt 2016 Det ikke en voldsomt dyr cykel jeg har i tankerne smiley Men takker for jeres svar smiley

• #8   26. okt 2016 køber kontant da jeg ikke vil betale dyre renter...
    (Sidder så også med en ekstrem billig husleje så jeg har let ved at lægge penge tilside...) smiley

• #9   27. okt 2016 #8 det kan jeg godt huske. Det var inden jeg købte hus smiley

• #10   27. okt 2016 Det er billigst kontant smiley

• #11   27. okt 2016 Hvis jeg gerne vil have drømmecyklen og først skal spare op, så er drømmecyklen nok for længst ude af forhandlerens program.
    Derfor køber jeg nu og "sparer" så op mens jeg nyder kørslen. Ja, der skal "spares" op lidt længere, men så kan man jo beholde cyklen lidt længere. Så kommer regnskabet til at passe nogenlunde i den sidste ende igen.
    Livet er for kort til at gå og vente.

• #12   27. okt 2016 Rækkefølge for lån for mig.
    Bolig.
    Bil.
    Mc.

Har jeg overskud til det i budgettet så intet problem men så jeg oppe i en helt mc.
    Billig brugt mc så spare jeg op.

Bolig og Bil vigtigere

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    jul 2015

Følgere: 2 Svar: 9
    #13   27. okt 2016 Køb køb køb.....du lever kun 1 gang og kan du ligge en udbetaling så er det da bare at købe. Har du fundet drømmecyklen skal du da bare have den.
    Ja det koster penge at låne, men sådan er det jo at leve - det koster penge.
    Bare min mening.......nyder livet mens jeg kan og er der råd hver måned til en mc så skal det gøres.

• #14   27. okt 2016 jeg siger som morten a,du lever kun en gang.amen

• #15   27. okt 2016 Det kommer an på prisen, men jeg har altid finansieret mine motorcykler og det er af samme grund, som nævnt ovenfor. Man lever kun én gang og er der råd i budgettet, så hvorfor ikke?

Jeg laver ikke fuld finansiering, men det er mere fordi jeg ikke gider betale af i alt for mange år. Så hellere lige lidt mere til udbetalingen smiley

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    maj 2014

#16   27. okt 2016 Tak Morten A det er lige sådan en kommentar jeg vil høre smiley

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    maj 2014

#17   27. okt 2016 Henrik G Det er en mt-07 jeg vil have, har tænkt mig at smide omkring 40000 til udbetaling smiley

• #18   27. okt 2016 Husk at have kr til det første service, forsikring, måske ekstra lir til cyklen samt masser benzin.

• #19   27. okt 2016 Jeg prioritere Mc højere end bil, så hellere en billig bil der er købt kontant og en lidt dyre mc der er lånt til smiley men nu har jeg godt nok hellere ikke familie og tage højde for endnu smiley

• #20   27. okt 2016 Gør det, det kommer du ikke til at fortryde. Jeg finansierede selv en moto cage i marts i år, og det er da klart den fedeste cykel, jeg har faft til dato.;)

• #21   27. okt 2016 Jeg prioriterer at bruge så mange penge som muligt på mc hele livet... Og i det regnestykke er der simpelthen ikke plads til at betale renter,oprettelses gebyr og tvungne kaskoforsikringer.

Jeg havde købt den fedeste mc man kan få til 40k. og startet med at spare sammen til den næste med det samme.
    Prøv lige at regne på hvordan økonomien i denne fremgangsmåde er allerede om 3 år smiley

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    maj 2014

#23   27. okt 2016 Joachim s.j. Hvad giver du i måneden for den, og hvad gav du i udbetaling? smiley

Kommentér på:
Finansering?

Annonce