882 visninger
|
Oprettet:
Finansering {{forumTopicSubject}}
hej folkens. Står og skal ud og købe en ny r6, nogen der kender yamaha forhandlere med noget gode finansering muligheder?
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.025
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.752
hør www.mccn.dk ( mc centeret nordsjælland ( Hillerød )
de har nogle gode mugligheder.
og René er super...
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
feb 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
ÅOP er den samlede pris for et lån/kredit udtrykt i procent pr. år af lånebeløbet – og både den nominelle rentesats og samtlige omkostninger ved lånets etablering og evt. senere kommende gebyrer m.v. skal indregnes.
Når der indtegnes et lån gennem en forhandler laves der et ret så stort provenu (overskud af lån) det er ikke ualmindeligt at en forhandler får mellem 10-15000 kr. i lommen for at formidle et sådant lån. Det er netop herfor mange forhandlere er så sultne for at financiere din mc.
Jeg købte for et par år siden en ny madkasse Honda Civic 1.8 sport ,,, Forhandleren var helt vild for at låne os pengene og havde "en helt vild god rente" ... ja ja den gik jeg så i banken med ! Banken kunne ikke låne mig til samme rente men tilgengæld til en lavere ÅOP !!! - og det er jo hvad jeg skal have op af lommen.
Så er du en rimelig fornuftig kunde ja så kan banken gøre det bedre end forhandleren. Er man ikke en fornuftig kunde og vil låne mere end man reelt har råd til ... Ja så er det jo nemt og bekvemt ved forhandleren.
Når der optages lån gennem forhandleren tages der ALTID pant i cyklen. Dvs. du forpligter dig året rundt til at have kasko på motorcyklen. Låner du i banken uden direkte pant kan plader evt. pilles af motorcyklen i vinter perioden og du kan spare forsikring ved at lade en forhandler opbevare cyklen - hvis forhandleren i den periode varetager forsikringen ved evt. tyveri/hærværk.
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 3
det gjorde jeg i hvert fald da jeg købte sv'ern
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
Finansering