{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

POWERCOMMANDER / G-PACK {{forumTopicSubject}}

er der nogen der ved om d kan betale sig at montere sådan en G-PACK (ophæver nogle tændingsrestriktioner) eller om en POWERCOMMANDE kan gøre d samme.. maskinen er en TL1000R maskinen er justeret ind på bænk med suzukis orig-boks som man kan ændre på. kan G-PACK eller POWER-C give mig endu mere eller begge dele.... (-;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  POWERCOMMANDER / G-PACK
  • #1   3. mar 2005 Gpacken laver du selv. Kan godt svare sig.
    Glem powercommander, Henning fra mc-hospitalet kan indstille den originale cdi box stort set ligeså godt som en powercommander.
    Jeg var ved at købe en powercommander, men fandt hurtigt ud af at den tekabox Henning har gør tricket.
    Derudover er der noget med at tændingsforskyderne i powercommanderen ikke virker ordenligt på den version man får til en TL´er

• #2   3. mar 2005 Så kort sagt. NØjes med at smide en Gpack på. Koster 20,- hvis du laver den selv. Der er flere måder at lave den på, og der er stor diskusison om hvad modstanden skal svare til, dvs 4 eller 6 gear! Men find evt en side der beskriver det, så kan du selv gå igang med saksen og et lodde apperat,
    Hvis du hellere vil have en original gpack, og ikke klippe i ledningsnettet, så kan du købe en ved mig til 800,-. Den har ej været monteret, og ligger i original embalage

• #3   3. mar 2005 har godt læst de indlæg du skrev om at lave den selv.. billigt må man sige... men hader at klippe i d originale ledningsnet hvis jeg kan undgå d.... er d en original G-PACK du har liggende til en TL1000R ..?
    for på feks. www.kjmotorcykler.dk er d 2 forskellige til tl1000r og s henholdsvis en GP-S959og GP-S958
    det er en nikko G-PACK

• #4   3. mar 2005 min er en nikko osse..Den er i original embalage og har ikke været pakket ud
    Den hedder GP-S958
    Det står godt nok til tl1000s 98-00. Men det er samme gpack til tl1000r 98-00
    Eneste forskel i de gpacks er stiktypen. Og på TL serien er det kun TL1000s 97 der adskiller sig ved ikke at have en jordledning i det stik den sættes i. Indmaden er ens på alle gpacksene til tl´erne, da det er samme gearcensor de bruger. Faktisk er det ens på stort set alle suzukier.
    Så den jeg har passer på din ja, og den vil åbne dit 2. og 3. gear.

• #5   3. mar 2005 du kan evt lige adde mig på msn diller@mbox301.get2net.dk

• #6   4. mar 2005 var det noget du havde interresse i?

• #7   4. mar 2005 jeg skal lige ha den ud og køre... har ikke fået kørt på den endnu.. har kun haft den 2måneder og har ikke haft TL før.. men ellers ville d være meget muligt... d altid d når man får en ny cykel skal man lige studere alle tricksne osv. men d lyder som om d giver noget d der g-pack...

• #8   4. mar 2005 d kunne være henning fra mc-huspitalet kunne svare på spørgsmålet....

• nyg
    nyg Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 13
    #9   4. mar 2005 Hvad med at købe en færdiglavet TRE-mod? Det koster ca. 200,- kr +forsendelse, hvis man køber som nyt på Ebay. Så kan de fleste være med økonomisk.

Funktionen er stort set det sammen som på G-packen. (I det G-pack'en udover dette, også fjerner hastighedsbegrænsning på visse MC'er, men det gælder ikke for TLR'en så vidt jeg ved)

• nyg
    nyg Tilmeldt:
    jan 2005

#10   4. mar 2005 Og Sebastian G, det er ikke for at ødelægge dit salg, men det kunne jo være at der var andre der var interesseret i TRE-moddden. smiley

• #11   4. mar 2005 Der findes masser af mod pakker hist og pist..
    Martin, du skal ikek være bange for at en gpack ødelægger noget. Tværtimod.

• #12   4. mar 2005 den der TRE-mod
    d ser ud som om d er præcis d samme den gør... den skal bare sendes fra USA spørsmålet er om d ikke tager ret lang tid inden den kommer... ellers ret fristende at prøve......

• #13   4. mar 2005 (link fjernet)

• #14   4. mar 2005 lav den selv. Det er bare en mostand!!!
    Du skal bare ifnde ud af hvilken der passer GS´eren

• #15   4. mar 2005 en tre mod er det samme som en gpack jo! Det er bare et andet navn, da gpack er patenteret vist!

• #16   4. mar 2005 (link fjernet)

man kan faktisk købe ret mange forskellige g-pack på nettet...

syntes jeg læste noget om at benzinlampen drillede for nogle efter de havde monteret noget g-pack ligende.. kan bare ikke huske hvor jeg læste d henne....
    er der nogen der har hørt om problemer med dem...?

• #17   4. mar 2005 Er der nogen der ved om det kan hjælpe noget som helst på en ældre cykel, en Suzuki GSX-r 250 fra 1992??? Eller er det kun på de nyere modeller, de er begyndt at begrænse dem???

Henrik N: Hvis det kunne tænkes at det ville hjælpe på min maskine, kunne jeg meget vel være interesseret i en. Hvad skal du eventuelt have for den??? Kan du ikke skrive en mail, det er næsten nemmere, Jesperfhald@hotmail.com.

• #18   4. mar 2005 Henrik N
    den TRE-mod du har købt... er d fra USA
    (link fjernet)

eller hvor...? og hvor lang tid måtte du vente på den..

• nyg
    nyg Tilmeldt:
    jan 2005

#19   4. mar 2005 Mads N,
    jeg købte en fra England på eBay- så vidt jeg huskerhedder sælgerens eBay shop Barry's Motorcycle Emporium, og hans brugernavn er brg1000.
    Prisen var 19.95£ + porto lidt dyrere end USA, men ingen risiko for told & moms .
    Da jeg købte den her i vinter, har jeg desværre endnu ikke haft mulighed for at teste den. Men det kommer...

• nyg
    nyg Tilmeldt:
    jan 2005

#20   4. mar 2005 Hov, jeg glemte at sige at leveringstiden var fra onsdag til tirsdag (6dage).

• #21   4. mar 2005 henrik n
    var d på ebay.com eller de eller...?
    sidder og leder lidt efter d men kan kun finde d i usa...og d stinker lidt

• #22   4. mar 2005 henrik n
    vis du kan gider du så ikke smide et link til den side...
    kan ikke rigtig finde den..

• nyg
    nyg Tilmeldt:
    jan 2005

#23   5. mar 2005 Mads N,
    Jeg fandt lige denne sælger på eBay.co.uk:
    http://search.ebay.co.uk/_W0QQsassZcheckeredQ2aflagQ2amotorsports
    Han har lidt af hvert i TRE-mods til suzuki

brg1000 har åbenbart ikke nogen til salg lige nu.

Men det gør ikke noget for førstnævnte sælger til knap 19£ (OK pris hvis man ikke gider selv)

Kommentér på:
POWERCOMMANDER / G-PACK

Annonce