934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Tålmodighed til forhandler Tålmodighed til forhandler

Hey

Hvor lang tid har i ventet på dele hos jeres lokale pusher af MC dele.

Min køler gik for 2 måneder siden og kunne måske fikses på garantien, bestilte samtidig nogen andre dele med vare nr og det hele. Så forhandleren bare kunne bestille det med det samme. Han skulle hører dem i Italien om de ville dække det.

Var nede sidste tirsdag og så bestille en gear pedal og spurgte herved om han havde fået de andre vare hjem og hørt fra Italien.

Han havde intet fået hjem eller hørt dem.

Da jeg bestilte gear pedalen hos ham, tog jeg hjem og bestilte den gear pedal med det samme i Holland. Den fik jeg igår. Både holland og ham her i dk skulle have det fra italien.

Bestilte en anden køler i USA med det samme den gang og den fik jeg også efter 2 uger.

PS sidst jeg fik lavet service var de 3 uger om det og fik ikke skiftet remme, da de ikke havde tid til det. Selvom alt var der bestilt tid til.

Hvor ligger jeres tidsgrænse/tålmodighed

Kender i et godt Ducati værksted, som også kan lave forgaffel og bagdæmper service,

Skulle til service med den imorgen og smide 12-15.000kr for alt

Men bliver svært når han ikke har fået min gearpedal, som han skulle bestille.

Er på Sjælland og bliver her med service smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tålmodighed til forhandler
  • #1   14. okt 2016 Havde fundet et andet sted, sku for dårlig service. Når der var bestilt tid, og at de havde den i 3 uger!!!

• #2   14. okt 2016 Nu var det godt nok til min Suzuki da jeg havde den, men jeg bestilte kåbedele og nummerpladeholder og den slags hos min lokale forhandler, det kom efter en uges tid.
    Jeg har haft min nuværende Kawasaki til service to gange hos dem, indleveret om morgen til afhentning om eftermiddagen. Der har heller ikke skullet laves noget vildt, men lyder da voldosmt med tre uger!
    Jeg havde fundet nogle andre, selvom det måske er svært til ducati.

• #3   14. okt 2016 Kig eventuelt på Ducati klub Danmark, kan se de henviser til flere forskellige forhandlere.
    Men tror nu de fleste mc værksteder kan lave den smiley

• #4   14. okt 2016 Ja det var almindelig service de skulle lave med de 3 uger. Han sagde de havde haft travlt og der var kommet nogen cykler ind. Som bare skulle laves. Amen 3 uger kan bare ikke passe og slet ikke, hvis de ikke skifter remmene samtidigt.

Har så også fuld øhlins på min bike som skal have service og ikke alle har værktøjet til det.

Vil godt have min lokale Yamaha forhandler til at lave det. Men de sagde jeg skulle gå til ham der, da de ved han er importør af øhlins, selvom de også venter længe på tingene tit.

Skal så siges at Brian og ham den anden på Ducati værkstedet er dygtige og gør det godt.

• #5   14. okt 2016 Nu sidder der jo altså öhlins på mange andre cykler end Ducati smiley

• #6   15. okt 2016 Jeg har sgu helt opgivet at få noget lavet af nogle eller andre, laver det hele selv og så er jeg fri for at få et psykotisk anfald på en eller anden tosse som ikke forstår at overholde en simpel aftale...

De skal have en, og kun en chance for at vise de rent faktisk ved hvad en aftale er

• #7   15. okt 2016 Cykler der bare skulle laves, der kom foran i køen.. Sikke noget sludder.. Jeg havde spurgt hvorfor i alverden de blev opprioriteret frem for min.. :-|
    Men på den anden side bliver det aldrig et problem for mig, jeg servicerer selv

• #8   15. okt 2016 Jeg kører til service med dem. Da jeg godt vil have det lavet af en autoriseret mekaniker og så holde min garanti. Så hvis de nu fucker i det og jeg kører galt. Så dækker de, end jeg selv laver en fejl smiley samt jeg vil støtte de lokale forhandlere

• #10   15. okt 2016 Hvorfor pokker støtte en lokal forhandler, der er 3 uger om, at lave et ufuldstændigt service, og 2 måneder om at bestiller lagervarer hjem?

• #11   15. okt 2016 Altså har droppet ham nu. Fordi han før i tiden var god og lokal. Samt havde Ducati. Han er bare faldet meget af på den det sidste års tid siger flere.

• #12   15. okt 2016 Regn ikke med at finde en ducati forhandler der kan måle sig med de japanske forhandlere mht. leveringstid på stumper! For Italienere er "service" et fremmed ord!! Det gælder også aprilia, mv agusta, husqvarna osv.

• #13   15. okt 2016 Håber du mener danske forhandlere af de mærker og ikke selve producenten. For der gik kun 1 uge fra Holland af og han skulle få det hjem fra Italien først

• #14   15. okt 2016 Har en bekendt med en 4 år gammel Multistrada, han har sammenlagt haft den hjemme 1 måned i år, ellers har den opholdt sig hos Ducati værksteder for at få udbedret fejl, der skyldes fabrikationsfejl.

Kommentér på:
Tålmodighed til forhandler

Annonce