{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

ØV ØV ØV..... {{forumTopicSubject}}

Tiden går så langsom.
Jeg har lige fået min første mc, også står den bare der og keder sig. Jeg er sgu nød til at starte den op engang i mellem, bare for at drømme at jeg var på vejen.
Så min opfordring går på at, opfordre jer alle at bruge så mange spraydåser som muligt. Bare så at der er en lille mulighed for at komme til at køre hele året.
Har i andre det på samme måde, så vær velkommen til at udtrykke jeres sympati....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV ØV ØV.....
  • #1   26. jan 2007 Det med at starte den op engang imellem..... Ikke så godt med mindre du lader der blive godt gennemvarm. Du danner kondens i udstødningen, og sammen med udstødningsgasserne får du dannet en syre som du udstødning ikke har godt af.

/
    Jesper

• #2   26. jan 2007 Den når vil ikke at blive kold.. hahaha

=8o)

• #3   26. jan 2007 Tak for dit råd...
    Men jeg kan love dig for at den ikke bliver slukket før at den er dejlig varm....
    Den bliver aldrig helt kold, inde i min garage med varme i gulvet... :o)

• #4   26. jan 2007 Varme i gulvet? rimeligt fancy.
    Hørte lige min guys Kawa i dag.. Jeg fik lov at gasse op. Det var lidt fedt! Den lød helt vild inde i udestuen, der er specialbygget, så "hun" kan stå godt. Han plejer at have den stående i stuen om vinteren, men om en måneds tid, skal den om lakeres, da en pige, kom til at vælte med den, hvilket han er ret muggen over. Derfor er stuen ret tom i øjeblikket..

Men i dag, blev den hvert fald ganske varm, og hele udestuen og bryggers lugtede af udstødning..ret frækt!

• #5   26. jan 2007 Væltet kværn....
    Bare tanken om en væltet kværn, gør sgu helt ondt i føderne.
    Kan godt forstå at han blev lidt muggen. Ja jeg vil sgu gå så langt til at sige, at det nok havde kostet et døds skrig og en weekend på druk....

• #6   26. jan 2007 samt en masse hor, bare for at kompensere

• #7   26. jan 2007 Der er jo ikke så meget at gøre ved det. Ud over at få den repareret og omlakeret. Visse dele skal også forkromes igen..af samme årsag. Er bare glad for, det ikke var mig, der lavede det lort. Hun væltede simpelthen på den til et træf eller noget.. Hun var vist ikke skide populær..

Kommentér på:
ØV ØV ØV.....

Annonce