{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle som har erfaring med www.ifairings.com ?
  • #1   23. jul 2016 Det ligner Kina kåber

• #2   25. jul 2016 og er det lorte kval eller kan man godt køre med det uden det går i stykker efter en tur smiley

• #3   25. jul 2016 Jeg tror såmænd ikke de går i stykker når du køre.
    Men der hvor du skal kigge grundigt efter er måden de laver dem på, som har betydning for pasformen.

• #4   25. jul 2016 Desværre er det sjældent dem, der producerer kåberne, der sælger dem på eBay.. Så plastikpusherne får kåberne forskellige steder fra, og derfor er det svært at sige noget generelt om varerne fra en enkelt pusher. En kåbe til én cykel kan sidde perfekt, med en flot lak og en anden kåbe til en anden cykel kan være vind og skæv og ligne lort med lort på..
    Man kan heller ikke stole på de billeder de lægger på nettet, da de bare kopierer hinandens billeder ("vandmærkerne" er ret nemme at fjerne - nemmere end at skaffe billeder af de kåber de forsøger at sælge, som måske ikke engang findes i den bemaling de illustrerer - før du bestiller den)

Jeg har tidligere spurgt ind til bedre fotos, detaljer om stafferinger m.v. hos plastikpusherne, men det har de (endnu) ikke været istand til at give.. Derfor har jeg (indtil videre) holdt mig væk..

• #5   25. jul 2016 Som Simon også skriver kan du være heldig at få noget plastik der er i rigtig go kvalitet, men du kan også være ude for det modsatte. Desvære er der flere plasik pusher end producenter.

Kommentér på:
nogle som har erfaring med www.ifairings.com ?

Annonce