1.217 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Nogle som har erfaringer med disse Læderdragter ? Nogle som har erfaringer med disse Læderdragter ?

Hej
Skal til Hein-Gericke og se på tøj i denne weekend og ville høre om nogen af jer har erfaringer med disse dragter :

http://www.hein-gericke.de/bekleidung/motorrad-bekleidung/overalls.html

Jeg er 181cm og vejer 78kg, vil umiddelbart tro at jeg skal bruge en 52

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle som har erfaringer med disse Læderdragter ?
  • #1   12. mar 2015 Jeg kan kun se 3 dragter i dit link. Og de er fra Alpinestar og Dainese. Efter min mening de bedste dragter på marked.

• #2   12. mar 2015 Jep der er kun 3 i linket.

Umiddelbart så ser den M6 ud til at være lidt mere Touring præget og de 2 Alpinestars mere sporty. Men er lidt i tvivl om nogen af dem har indbygget rygbeskytter ?

Har nemlig en Forcefield rygbeskytter jeg bruger nu, men tror ikke den kan være i en læderdragt, den er vist mere beregnet til Textil tøj.
    http://www.forcefieldbodyarmour.com/product/pro-l2k-evo-back-protector/2425

• #3   12. mar 2015 Der er noget at udsætte på kvaliteten af de to mærker. Har selv en one piece dainese på 6-7 år nu og den fejler ikke noget,bliver dog kun brugt til ræs nu smiley
    Størrelsesmæssigt er du nok et sted mellem 52-54 afhængig af pasform og hvor stramt det må sidde. jeg har en 52'er dainese, men det er ud i et og den sidder stramt på mig med mine 1.80 og 75kg, med rygskjold (kender ikke lige str. på forcefield, men mon ikke det er indefor samme str. som andre fabrikater)

• #4   12. mar 2015 Behold dit rygskjold fra Forcefield. Hvis du ikke kan have det på under jakken, så passer jakken dig ikke. Længere er den da ikke.

Kommentér på:
Nogle som har erfaringer med disse Læderdragter ?

Annonce