{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Afbalancering {{forumTopicSubject}}

Skal snart have afbalanceret de ny lakerede fælge på min RD!

Men hvad er proceduren ved afbalancering skal mekanikeren have dem monteret med bremseskive/tandhjul/bremseplade eller skal de være "nøgne"? smiley

Og nogle der kender nogle steder i Aalborg der udfører afbalancering priserne derpå?

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afbalancering
  • #1   10. jul 2016 Det er ikke afgørende, men de er jo på fælgen når den sidder på cyklen...

Mon ikke Motorgården kan klare sådan en lille opgave..

• #2   11. jul 2016 har de sidste 3 gange jeg har skiftet dæk, gjort det selv, og uden at afbalancere, har aldrig haft problemer med rystelser eller lign.

• #4   13. jul 2016 Vil hellere lade en prof. håndtere det, det er ligesom eger opspænding ikke en umulig opgave, men ikke noget jeg gider kaste mig ud i andet end at montere... :).

Har desuden pillet 2 stk afbalancerings vægte af forhjulet og 1 stk af baghjulet, så er rimelig overbevist om de nok skal afbalanceres smiley

• #5   14. jul 2016 Det muligt de ikk er 100% i balance men når det ikk ka mærkes hverken ved landevej, motorvej, eller hurtig svingkørsel, ser jeg ingen grund til det:)

• #6   14. jul 2016 Det kan altså sagtens lade sig gøre at ramme det helt præcist med sådan en stand som på billedet i #3. Bruger selv samme slags stand til hjulene på min Z1000, og afbalanceringen er testet ved høje hastigheder.
    Jeg bor i Aalborg, og du er velkommen til at kigge forbi, hvis du har lyst til at give det et forsøg. Send en PM hvis det har interesse.

Kommentér på:
Afbalancering

Annonce