{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Alpinestars handsker {{forumTopicSubject}}

Godaften de herre og damer
Mangler et par nye handsker, da min ene handske ligger i Kolding Storcenter et sted. Øhhhh, hvad i alverden sker der for alle de modeller? Nogle herinde der har en alpinestars handske i kan anbefale? Sp 2, sp 8, Air carbon? Ved ikke endnu om den skal være kort eller lang? Hjææælp tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alpinestars handsker
  • #1   6. jul 2016 Jeg har kørt med sp1 og vil tage den som minder om den hvis det er. Som er sp2 mener jeg.

Kom til at købe gp Plus i sidste uge. Men er med plast kno.

Sp1 er med Carbon og virker mere adræt.

• #2   6. jul 2016 Jeg er meget tilfreds med mine SP1. Køb dem lange hvis du vil undgå at det trækker op i ærmerne.

• #3   7. jul 2016 Jeg ruller med SP8, de er gode overall, så du fryser i november/marts og sveder i juli/august når du kører langsomt, men derud over er de super!
    de er lange, så det ikke trækker på ad ærmet, men der er lidt ventilation ved håndledet.

• #4   7. jul 2016 Kan kun anbefale GP-Pro

• #5   7. jul 2016 Er super tilfreds med mine SP2 som jeg købte i 2013.

• #6   7. jul 2016 Kom til at bestille sp 1 idag efter vi snakkede om det. De er super gode og lidt mere lækre end gp plus. Som jeg også lige har købt.

• #7   16. jul 2016 Hvad fandt du ud af?

Jeg har købt gp plus og sp1

Gp plus er mere stram i det og på min hånd vrider den noget min støtte pude. Kan ikke holde ud at kører med den.
    Den er mere i tyk i det og virker som der er skrevet oppe over. Som en allround handske. Kan virke lidt varm ved meget varme og kolde dage holder varmen og til at holde ud ved 10 grader. Den kan slet ikke klare vand

Sp1 er meget tynd i det og mere luftig. Og man har meget føling i handsken. Det føles dejlig "stor" så man har fri bevægelse i dem. Men sidder stadig fast. Meget lettere handske. Synes den var til at holde ud at kører i ved morgen kolde og lækker i varmen. Den kan heller ikke klare vand.

Ulempen ved dem begge 2 i 2015/2016 modellerne i forhold til 2013 er at den pude ved lillefingeren siden nede ved håndleddet nu er lavet i hård plast, hvor de før hen var en blød pude. Dette gør at du ikke kan bevæge din hånd så fri som før desværre

Jeg vil anbefale sp1 efter jeg har testet begge 2

Købte samtidig Regnhandsker fra alpinestars som fik 5/5 stjerner

Tech Road gtx glove

De skulle være 100% vand tæt. Det er de langt fra desværre. Efter 5 min i lidt regn. Så var der kommet vand ind til fingerne. Men de er ellers super lækre og holder varmen godt

• #8   16. jul 2016 Jeg har bestilt nogle sp2 for en uge siden, så de må da snart ligge i postkassen smiley hvad jeg kunne læse var det en Okay All round handske til 900 kr. Tak for hjælpen alle sammen

Kommentér på:
Alpinestars handsker

Annonce