1.445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Alpinestars handsker Alpinestars handsker

hej har købt et par alpinestars hansker ved kj motorcykler over nettet.. da de kom undrede jeg mig over der står made en china i dem, da jeg helt bestemt mener fabrikken ligger i Italien.. kunne godt tænke mig at vide om andre har alpinestars og om der står det samme i og i såfald hvorfor ?

lige et bonus spørgsmål.. de er virkelig dårlige at have på, da jeg ringe derover og klagede sagde de at jeg ikke kunne få pengene igen kan det godt passe ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alpinestars handsker
  • #1   23. sep 2009 Mine er made in Vietnam smiley GP Tech.

Mht. returret, så har du 14 dage på varer købt over internettet, med mindre du har splittet emballagen i 1.000 stykker.

Hygge

• #2   23. sep 2009 De er lavet i Kina fordi det er billigere. Hvis du køber et par Addidas sko er de jo heller ikke lavet i Tyskland.

KJ Motorcykler skal ifølge købeloven bytte varen, om de også skal give pengene tilbage ved jeg ikke.

• #3   23. sep 2009 De alpinestar handsker jeg købte de sad temmligt stramt da jeg lige havde købt dem. De skal alså lige gåes til. Det er mine så blevet og nu sidder de perfekt.

• #4   23. sep 2009 Hey
    Jeg har også købt nogle Alpinestars, også hos KJ
    de var sgu heller ikke så behagelige i starten, de skal bare køres til.
    evt. tag ud og kør en gang go-kart med dem.

• #5   23. sep 2009 ps. det er også China-handsker

• #6   23. sep 2009 Som de andre skriver skal du bare ud og køre dem til. Altså hvis du har købt en str der matcher.
    Mine havde det samme, fik næsten smadret mine lillefingre på carbonbeskyttelsen på det første sæt jeg havde.
    De er lavet i China.

Mvh
    Yanks

• #7   23. sep 2009 Hvis KJ siger at du ikke kan retunere/bytte handskerne så er han et løgn agtigt røvhul der fortjener at brænde op i den 8. cirkel i helvede hvor svindlere hører til. Handel over internet er omfattet af loven om fjernsalg, og derfor har du ALTID 14 dages retur ret, retur ret, dvs. penge tilbage, ingen diskussion, ingen tilgodebeviser eller andet salgs gøjl.

Men måske er han en fin fyr, har aldrig handlet der, men dine rettigheder som forbruger er vigtige og værne om.

• #8   26. sep 2009 Jeg har et par alipnestars gpx og de er lavet i kina. De holder fint, så jeg er ganske tilfreds.

Kommentér på:
Alpinestars handsker

Annonce