{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

koblings problemer {{forumTopicSubject}}

jeg har en suzuki gsx 600f fra 97 som jeg skiftede koblig på for ca 1000km siden. fik den indstilley og den kørte perfekt. så for leden begyndte det med at jeg skulle trille lidt baglæns når jeg holdet for rødt for at få den i 1 gear når jeg holdt stille.
sætter jeg den på center fod og lader den køre rundt i 1 også tager koblingen stopper hjulet bradt og det føles som om der er modstand når jeg drejer det rundt. både den ene og den anden vej. ps har kontrolleret at den ikke hænger i bagbremsen så det er ikke der.

ville lige høre om der er nogen der ved noget inden jeg skilder det hele af igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  koblings problemer
  • #1   16. jun 2016 glemte at sige at vis jeg sætter den i fri gear så er der ikke nogen modstand i hjulet.

  • #2   16. jun 2016 Går ud fra det er med slukket motor. Det skal den gøre, du trækker jo pludseligt hele gerakassen og koblingspladerne med rundt. Så længe den ikke vil trille afsted med dig når du holder stille for rødt i gear virker det lige efter bogen

  • #3   16. jun 2016 ja har testet med både tændt og slikket motor. men hvorfor skal jeg til at bakke for at komme i gear igen?
    og mere er hvorfor stopper hjulet så bradt når man tager koblingen mens motoren køre? da jeg lige havde skiftet koblingen kørte den lige så stille ned i fart til det stoppede helt.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #4   16. jun 2016 Så er der noget som sidder i klemme. Adskil og fejlfind.

  • #5   16. jun 2016 noooo. skod skod. nå men så er der kun den hårde vej tilbage.

  • #6   16. jun 2016 så nu har jeg haft skildt det hele af.
    kunne ikke finde nogle problemer. koblingen kunne fint kører fint rundt når jeg holder koblingen inde og den er i frigear. vis jeg så sætter den i gear igen også holder koblingen inde er der stadig meget modstand i hjulet for at dreje det rundt solvom at koblingen er fuldt "åben". vis man kan sige det sådan.

    håber nogen her inde ved noget.


Kommentér på:
koblings problemer

Annonce