Tur til Mantorp Park {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Jeg og nogle kammerater overvejer at tage en tur til Mantorp Park og se noget dragrace til sommer. (4-5 dage)
I den forbindelse vil jeg lige høre jer hvad i mener om at køre en sådan tur på en cykel som min (GSXR 750) mht. oppakning.
Er det muligt at bruge en tanktaske, og så evt. en taske til at spænde fast på bagsædet, hvis man dropper "seat cowl´en" ?
Sådan en tanktaske, sidder den kun fast ved hjælp af magneter, og ridser de ikke af H til?
Alle cyklerne er racer maskiner (Fireblade, R1, etc.) så en evt. problematik er formentlig gældene os alle.
Er det muligt at være der for tanktasken, når man ligger så meget ned over tanken som man gør på denne type MC?
Et andet spørgsmål.
Vi har talt lidt om at køre hjemme fra en dag før, for så at overnatte et sted på vejen, dels for hyggens skyld, men også fordi der trods alt er en god bid vej, når man kører på sådan et stenbræt.
Er der ikke noget med at man må campere "over alt" i Sverige, og i så fald er der nogen der kender reglerne herfor?
Ingen af os har været på længere ture med oppakning på MC før, så alle gode råd modtages med kyshånd.
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 602
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.370
apr 2004
Følger: 28 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 167
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
Løbene er så fede om aftenen er der fede fester på hele campingpladsen.
Det er en smuk tur og vejret plejer at være rigtigt fint.
I Sverige er der allemandsret. Dvs at i gamle dage måtte man campere overalt. Idag er der stadig mange stesder man frit kan campere.
-Og man kan sagtens køre turen i et stræk hvis man kommer fra Gøteborg.
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 448
God tur
CB
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.647
Tur til Mantorp Park