Værksted og transport af MC dertil (Honda ~København) {{forumTopicSubject}}
2½ uge blev det til som MC ejer, før nogen desværre mente de skulle påkøre og vælte min parkerede motorcykel ... samtidig valgte vedkommende også at stikke af, hvilket er super sympatisk især når man ovenikøbet kun har ansvarsforsikring...
For en god ordens skyld vil jeg gerne have 'en klog' til lige at kigge den igennem for at se om der skulle sket noget, man ikke lige kan se og eventuelt reparere de ting, som jeg ikke lige selv har muligheden for at ordne på en snæver parkeringsplads i KBH med et begrænset værktøjsudvalg.
MC har naturligvis fået en del kosmetiske skrammer (skærme, tank, motorblok mv.), som på baggrund af ovenstående (forsikring) nok ikke bliver håndteret lige med det samme
Styret, som var låst med ratlås, har fået et ordenligt tryk og har været helt inde og lave en lille bule i tanken. Så kan nu drejes meget langt til venstre (helt ind til tanken). Styrprob knækket af, fodhviler er ikke knækket, men trykket lidt sammen i holderen (så det knaser lidt når den forsøges klikkes ned). Det ene blinklys er knækket og der er lavet et lille hul i bunden af instrumentbrættet (sikkert som følgeeffekt til vindskærmen som splintredes), men ellers lader elektronikken til at virke, tilsvarende kan MC'en også startes (har dog ikke haft den i gear).
Er der nogen gode værksteder i kan anbefale i nærheden som ville kunne kigge min MC igennem? Og eventuelt et forslag til transport af MC'en dertil? (ellers prøver jeg nok bare fragtopgaver.dk)
På forhånd tak!
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.672
Den: han sælger Honda. Hent eller lej en trailer og smid den i der. Og få aagesen til at kigge den igennem.
okt 2015
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 23
de kan hente den fra også
Værksted og transport af MC dertil (Honda ~København)