Tyveriforsikring ved transport i varebil {{forumTopicSubject}}
Hej motorcykelgalleri,
Er der nogen der kender til et forsikringsselskab der vil forsikre en MC bag i en varebil?
Udfordringen består i at jeg tager min baneracer med på ferie, da det passer med et par arrangementer i slutningen af ferien - i ferieperioden vil cyklen stå bag i kassebilen, og dermed ikke være under opsyn hele tiden.
Cyklen er forsikret i mit værksted under en løsøreforsikring, men kun så længe den står der.
hvis nogen af jer kunne skære opringninger til forsikringsselskaber ned til et minimum, så ville det være helt perfekt. Eller måske blot nævne en type forsikring der ville dække, så kunne jeg selv forhøre mig ved diverse selskaber.
Jeg har kun kontaktet mit nuværende selskab Vestjylland forsikring, der ikke kunne hjælpe.
På forhånd tak,
Mvh. Gert
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 211 Emner: 104 Svar: 3.861
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 500
Normalt til trackdays er jeg ikke så nervøs for det, da man jo som regel er ved cyklen, men nu hvor den skal stå en uge ved hotel inden er det lidt træls. Det er ikke en helt ny cykel, men jeg ville godt nok være ked af at give den væk til langfingrede.
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 43 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 274
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Har diskuteret det med dem til bevistløshed... og deres regler giver OVERHOVEDET ingen mening...
jeg har en hd til en værdi over 150k som er dækket både bag i min kassevogn og hvor jeg ellers bruger/stiller den for 1600,-/år, er villig til at betale det dobbelte for tyveri og brand på min racer frem og tilbage til banerne. Men det kan man simpelthen ikke.... og jeg har haft fat i nok 10 selskaber.....
aug 2012
Emner: 11 Svar: 278
Tyveriforsikring ved transport i varebil