{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Jess B
Jess B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Kørt i rabatten af modkørende {{forumTopicSubject}}

Jeg tog et smut fra Århus til Horsens ad landevejen i går og på et tidspunkt kommer en klump af 3 biler imod mig, hvor den ene er ved at overhale de andre. Den overhalende bil vælger, i stedet for at trække ind efter den første overhaling, at blive i det modkørende spor og tvinge mig ud i rabatten. Han passerer mig samtidig med at han overhaler bil nummer 2.

Hvad @%#$& sker der for folk? Hvad tænker sådan en bilist på? At det er i orden at tvinge folk af vejen for at komme frem. Jeg har svært ved at tro at han ikke så mig, da det var højlys dag.

I de 7 år jeg har kørt, er det aldrig sket for mig før. Har andre været ude for det og hvad tænker I om det? Sker sådan noget med overlæg?
/J

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørt i rabatten af modkørende
  • #1   11. maj 2016 Jeg har prøvet det i Odense by. Bilisten ville overhale en bus, selvom jeg blinkede med langt lys gentagende gange holdte han fast i sin beslutning og jeg måtte ud i siden ligesom dig.

Jeg ved ikke om det er et eller andet panik anfald, at reptilhjernen bare holder fast i den oprindelige beslutning og så håber på det bedste, eller hvad fanden der foregår.

• #2   11. maj 2016 Synes det er hver eneste dag i år at der sker noget lort 2 gange idag bare, er der kørt ud foran mig fra hvalsø mod store merløse og så i rundkørslen i store merløse! Synes det er sindsygt i år! Har sat begge kameraerne på cyklen til næste gang jeg skal ud og køre smiley

• #3   11. maj 2016 JEg var sgu nok kørt efter ham for lige at spørge om han selv syntes det var ok... Det lyder ikke som en rar oplevelse!

• #4   11. maj 2016 Føj for en væmmelig oplevelse... Håber dit adrenalin er kommet ned igen smiley

• Jess B
    Jess B Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #5   11. maj 2016 Jo jo, bag kortégen kører en anden MC som jeg målløst hilser på :o/

• #6   11. maj 2016 Det har jeg også prøvet, uden at skulle i rabatten. Og har flere gange været ude for en modkørende bil overhaler en anden på vej med en bane i hver retning. Hvor jeg er kommet på cykel, og der så komme en bil i den forkerte side af vejen. ikke sjovt smiley

Kommentér på:
Kørt i rabatten af modkørende

Annonce