{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Lækker køretur.... Men {{forumTopicSubject}}

Kunne ikke stå for det gode vejr, så jeg trillede en tur her i formiddag. Tog de dejlige snoede veje til bla. Gjerrlid og bønnerup strand. Men man skulle tro at samtlige bonderøve jeg mødte på vejen, var enten skide fulde eller, bedøvede af at køre møg og pløje hele natten.
Ikke mindre end 3 gange på ca 150 km var det ved at gå galt. Situation nr 1...Kommer kørende med ca.60 kmt. i et blødt venstresving, jeg havde luret en grusvej på min venstre side, og VUPTI der kom søreme en traktor med tvillingemontering og en 7 furet vendeplov på slæb, fisende ud fra grusvejen og drejede til venstre. UDEN AT STOPPE OP OVERHOVEDET, Jeg klodser bremserne og laver en lille udskridning, men heldigvis på grund af farten redder jeg den med det samme, ellers var jeg kørt durk ind i idiotens plov, Jeg overhaler bonderøven og gir ham fingeren, ved godt de ikke er pænt gjort, Men.....
Situation nr 2.....Det typiske venstresving, er ved at overhale en møgspreder der pludselig kommer i tanke om at det er vist her jeg skal svinge ti venstre. Følger... Jeg kører ca.90 kmt. og bliver selvfølgelig temmelig forskrækket og trækker så langt ud jeg kan(i rabatten) Cyklen opførte sig sgu lidt mærkelig på uvant vejbelægning, nå men der skete ikke noget, men jeg var meget mere opmærksom på resten af turen....... PRIKKEN OVER I et`..... Ruller stille og roligt bag en traktor med anhænger, det flabrer lidt plastik fra hængeren og fandenmig om ikke det blæser lige direkte ned på bundkåben og fortsætter ned på mit forrør og udstødning (rustfri) og smelter sig fast.... BONDERØVE Siger jeg bare

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lækker køretur.... Men
Kommentér på:
Lækker køretur.... Men

Annonce