31. maj 2005 Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 923
Lækker køretur.... Men {{forumTopicSubject}}
Kunne ikke stå for det gode vejr, så jeg trillede en tur her i formiddag. Tog de dejlige snoede veje til bla. Gjerrlid og bønnerup strand. Men man skulle tro at samtlige bonderøve jeg mødte på vejen, var enten skide fulde eller, bedøvede af at køre møg og pløje hele natten.
Ikke mindre end 3 gange på ca 150 km var det ved at gå galt. Situation nr 1...Kommer kørende med ca.60 kmt. i et blødt venstresving, jeg havde luret en grusvej på min venstre side, og VUPTI der kom søreme en traktor med tvillingemontering og en 7 furet vendeplov på slæb, fisende ud fra grusvejen og drejede til venstre. UDEN AT STOPPE OP OVERHOVEDET, Jeg klodser bremserne og laver en lille udskridning, men heldigvis på grund af farten redder jeg den med det samme, ellers var jeg kørt durk ind i idiotens plov, Jeg overhaler bonderøven og gir ham fingeren, ved godt de ikke er pænt gjort, Men.....
Situation nr 2.....Det typiske venstresving, er ved at overhale en møgspreder der pludselig kommer i tanke om at det er vist her jeg skal svinge ti venstre. Følger... Jeg kører ca.90 kmt. og bliver selvfølgelig temmelig forskrækket og trækker så langt ud jeg kan(i rabatten) Cyklen opførte sig sgu lidt mærkelig på uvant vejbelægning, nå men der skete ikke noget, men jeg var meget mere opmærksom på resten af turen....... PRIKKEN OVER I et`..... Ruller stille og roligt bag en traktor med anhænger, det flabrer lidt plastik fra hængeren og fandenmig om ikke det blæser lige direkte ned på bundkåben og fortsætter ned på mit forrør og udstødning (rustfri) og smelter sig fast.... BONDERØVE Siger jeg bare
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
Men det vigtigste... Der skete dig ikke noget,
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.075
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 175 Svar: 930
Med den ligegyldig og mangel på respekt som mange af dem viser,kan de sku ikk blive andet........
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 3
når de kører deres lort ud, alt det jord de slæber med ud
fra markerne!!!
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
DET ER HASH DET DER !!!! Ingen tvivl ;oD
Godt der ikke skedte dig noget, og håber du får det smeltede plastic af dit forrør igen...
Bedre hrld næste gang ;o)
nov 2005
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
I bur fadme skamme jer, sådan som i udtaler jer om bønder. Man kan nok høre at i ikke har forstand på landbrug.
Kan godt forstå at peter er gal over det der er sket i dag.
Men at sige at landmænd er, de største bistandsklienter der er til og kan man ikke blive andet kan man bare blive bondemand. Er sku for langt ude.
Husk at det er fødevare vi laver. Til sådan nogen som jer.
Hilsen Landmanden.
Ps. Til tom P, det med at slæbe jord ud på vejen kan ikke undgåes
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 810
Nogen folk i landbruget lever i deres egen lille osteklokke. De taler om os, som vi taler om dem, men derfor gælder det ikke alle.
Lækker køretur.... Men