{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Danske forhandler {{forumTopicSubject}}

Far er ikke sur far er skuffet:-)
Nu har jeg ringet og rykket 3 gange hos en dansk forhandler som mange ellers roser til skyerne vil ikke nævne navn men ligget i Aidt Midtjylland og stadig ikke modtaget mine stumper 2 gang jeg rykkede lå de lige ved sidden af ham:-) men jeg valgte alligevel vel at bestille på i eBay og stumperne er allerede kommet fra Hong kong idag så nu er jeg spændt på hvornår de andre dukker på;-) ja ja jeg ved det godt (sur gammel mand) men trængte lige til at komme ud med det:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danske forhandler
  • #1   2. maj 2016 Det er ikke altid nemt at være Dansker.

    Jeg bestilte for nogen uger siden to pakninger ved min yndlings forhandler som er autoriseret Yamaha forhandler.
    Parallelt bestilte jeg samme pakning via eBay hos en fransk sælger.

    Der gik knap et par uger inden stumperne landede ved min forhandler og jeg kunne køre afsted for hente. , fra Frankrig tog det blot to dage og de lå i min postkasse.

    Stk. pris DK 173,5 kr. med moms, stykpris fra eBay = 35 kr. inkl. levering til døren.

    Varerne er identiske i original Yamaha emballage. Så hvad kan man lære af det?
    Ikke en skid for fik kaffe og god snak da jeg hentede mine pakninger.


  • #3   2. maj 2016 Nej Dirty det er rigtig bla også derfor jeg rykkede 3 gange første gang var han ærlig og indrømmede han havde glemt det fair nok vi kan alle glemme ventede 14 dage ringede igen og nu lå de lige klar ved siden af hans pc 14 dage senere skulle de være sendt men han ville lige tjekke og vende tilbage jeg venter stadig

Kommentér på:
Danske forhandler

Annonce