1.301 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Morten N
Morten N
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 16

Skal have crosser.. Hvilken? Skal have crosser.. Hvilken?

Hej..

Jeg skal konfirmeres her til April, og vil til at have mig en crosser.. Jeg vil nok MAX. bruge en 6 - 7000 hvis det kan lade sig gøre at finde noget i det prisleje? Jeg er 14, så hvilket antal cc skal jeg gå efter? Og hvad gør jeg med reservedele? Jeg har knallert og er vant til at bare købe hos thansen, men hvor får man reservedele til sådan en?

Mvh. Morten D. Nielsen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal have crosser.. Hvilken?
  • #1   16. feb 2005 Hej.......

Det er godt nok det forkerte forum du spørger i! men jeg ville råde dig til at købe en 125ccm. da den er rigeligt vild til ennyegynder, men også fordi at en 80'er hurtig bliver for lille til dig

• #2   17. feb 2005 Ja jeg vil nu også sige en 125ccm, sådan en startede jeg også på i tidernes morgen og den er perfekt, også fordi som Joos siger, den blir hurtig for lille en 80ccm men en 125 kan du altid køre på...

• #3   17. feb 2005 Jeg mener helt klart også du skal købe en 125 da du hurtigt vokser fra en 80 ccm, jeg købte en Suzuki RM125 da jeg blev konfimeret, den gang kunne jeg overhovedet ikke nå jorden på den, men det voksede jeg hurtigt til. Nu har jeg så for et års tid siden skiftet den ud med en Yamaha YZ250 og det er et skift jeg ikke har været ked af, men jeg har dog stadig min RM125, kører bare sjældent på den.

• #4   17. feb 2005
    http://www.mxracing.dk/

Her kan du finde forhandler liste både på crossere og på reservedele. Held og Lykke.

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 16
    #5   17. feb 2005 Mange tak for svarene alle... Sebastian L--> Hvad gav du for din 125, dengang du købte den?

• #6   17. feb 2005 Jeg gav 8000 for den Rm125 dengang og det kan man også få en ordentlig brugt crosser for idag. :o)

• #7   19. aug 2008 morten n. køb en 125. men køb en yamaha. det er de bedste 125 cc man kan få. og gør dig den tjeneste at køb en til lidt flere penge. som regel med de gamle modeller harr de kørt jorden rundt 17 gange. og så efter et pat timet går den i stykker. den er sikkert også mega slidt i gearkassen sådan en. gå eftet en der er nyere end 2000

Kommentér på:
Skal have crosser.. Hvilken?

Annonce