{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

valg af crosser {{forumTopicSubject}}

hej

står med tanker om at starte til cross men ved ikke hvilken str det skal være og om det stal være en 2- eller 4 takt?

er en slank 15 årig pige (bliver 16 til marts) på 173 cm høj.

har besluttet mig for at hvis jeg skal starte til cross skal jeg have en Yamaha.

hvad vil i anbefale?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af crosser
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.923
    #1   7. jan 2022 Jeg vil anbefale at du lader være med at låse dig fast på et enkelt mærke, og så vil jeg anbefale dig at tage fat i din lokale cross klub. De kan guide dig.

• #2   7. jan 2022 hvor meget har du at bruge til selve maskinen i indkøb?

• #3   7. jan 2022 Som Sajmon siger: Henvend dig i en klub. De har ofte maskiner man kan låne for at prøve om kørslen er noget for en. Prøv det først og køb egen cykel efter de råd de erfarne kan give dig.
    Forvent at det ikke er en helt billig sport.

• #4   7. jan 2022 ALTID to-takt ??

Bare fordi.

• #5   8. jan 2022 Vores knægt startede på en KTM 125 2-takt for et par år siden, men er nu skiftet til en KTM 450 4-takt.. Han vil enten fortsætte med KTM, eller måske skifte til GasGas..

• #6   12. jan 2022 Vi startede med at vores drenge købte noget brugt og kørte i Faxe privatbane.
    Det gav ikke så meget læring ud over at det er dyrt i drift.
    Antal steder der kan køres uden klub er meget begrænset.

Vores yngste startede senere i ungdomsklub i Næstved og der lærte de kørsel fra bunden af, vedligeholdelse og sammenhold for minimale udgifter på lånt udstyr.
    Kan absolut kun anbefale dig som 15 årig at se om ikke der er et kommunal tilbud man kan melde sig på.

Mvh. Michael Hansen.

Kommentér på:
valg af crosser

Annonce