{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cbr 900 sc28
  • #1   15. apr 2016 Du skal være opmærksom på at du får en cykel med et 16" forhjul. Det begrænser dit udvalg af fordæk en del. Det giver også en lidt speciel geometri på cyklen, som man lige skal vænne sig lidt til, men jeg synes kun det er godt, og min egen sc33'er ligger helt stabilt, trods at der ingen styrdæmper er på den.

Motoren er rigtig god og nærmest uopslidelig, og jeg sidder ret behageligt trods mine 190 cm.

• #2   15. apr 2016 den kan snakke lidt fra knastkæden. oftest ligger fejlen i knastkædestrammeren. en lille hurtig reparation.
    ellers har den også en svag ensretter som kan medføre smeltede kabler. heller ikke dyr at skifte. ellers en bundsolid cykel som bare køre.
    rigtigt med det 16 tommer forhjul, dog er Bridgestone kommet med s20 og nu s21. Kører med mit andet s20 det fungere bare, så mon ikke s21 også er fint.
    lig mærke til om det er årgang 92-93 eller 94-95 hvis du skal skifte de forreste bremseskiver. de har ikke samme mål.

• #3   15. apr 2016 har selv en... sc28. men det er en sc33, da det er en af de sidste modeller , køre kanon. Kan kun sige køb sådan en vildbasse

• #4   15. apr 2016 Super fedt. Tak!

• #5   15. apr 2016 konge maskine selv om fordæk udvalg er en smule begrænset synes jeg stadigvæk jeg kunne finde mange gode dæk til den .

• #6   17. apr 2016 Det er en Honda Tobias........ smiley Så skal vi vist snart finde en dag at drille en tur sammen smiley

Kommentér på:
Cbr 900 sc28

Annonce