{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIDER VS. ZUMO
  • #3   19. dec 2006 Har selv en Zûmo - kvaliteten virker bare super. Har indtil nu brugt en HP Ipaq 2210 med TomTom i bilen, men da softwaren er fra 2003 skulle jeg vælge at købe nyt TomTom kort eller købe en helt ny, som jeg også kunne bruge på ZX9´er. Det blev en ny Zûmo.
    Forskellen til min Ipaq er, at jeg nu er trådløs, at den er utrolig nøjagtig med farten - nu kan jeg gå med den i hånden og aflæse min hastighed med decimal - ganske imponerende. Der er sugekop med til bilen med indbygget højttaler og stik til cigartænderen. Menuen er utrolig brugervenlig. Savner dog, som jeg har i TomTom, at jeg selv kan indstille hastigheden på de forskellige veje, så min ankomsttid vil passe. Men hvordan den end finder ud af det - så passer ankomsttiden meget godt med virkeligheden - måske aflæser den mit kørselmønster og beregner udfra det??
    Jeg kender IKKE TomTom Rider - men den er sikkert også fin - har dog ikke stemmestyring, når du bruger den i bilen - jo, hvis du vil køre med headset.

• #5   20. dec 2006 Hey i 3... Mange tak for jeres hjælp,... smiley
    ved ikke om det har gjort valget nemmere, men rart at høre fra folk der selv har udstyret.

Mvh. Jacob

Kommentér på:
RIDER VS. ZUMO

Annonce