Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kølervæske??
  • #2   12. mar 2016 Fin ud af hvor mange litter dit system indeholder, og tilfør det blandingforhold du ønsker, det står på dunken med kølervæsken.

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   12. mar 2016 Tak skal i have smiley

• #4   12. mar 2016 Kender ikke dine evner, men når du påfylder ny væske skal der på nogle modeller udluftes så der ikke står luft i systemet. Du starter svinet og lader den køre driftvarm, det vil sige at termostaten åbner og der er cirkulation til køler, hold øje med væskestand under opvarmning.

• #5   12. mar 2016 Under alle omstændigheder sker der ikke noget ved at starte den op og holde øje med hvad der sker nede i køleren, begynder det at stige, så er det bare på med låget i en fart.
    ZX9R kommer aldrig til at kede mig, det er en særdeles vanedannende hobbymaskine, C modellen er min favorit pt, 1998.

• #6   12. mar 2016 Der skal 2,4 l kølervæske på mener jeg det er. På venstre side er der udluftigt helt nede i bunden af cykle, og den sidder på vandpumpen mener jeg det er.

• #7   12. mar 2016 Tror ikke der skal 2,4l kølervæske på, hvad rummer systemet?.

• #8   12. mar 2016 Skal der bare i følge min manual - og det er for det fulde system at der kan fyldes så meget på.

• #9   12. mar 2016 Da kølervæske skal blandes med vand for overhoved at virke, vil det sige at for at være frostfri til en ca 20 grader frost, vil du med den mængde ha 6-7l på systemet, det tror jeg ikke.

• #10   12. mar 2016 Det er nok ved nærmere eftertanke, du mener indholdet på systemet er 2,4l. Det vil så ca gi 1l kølervæske og resten vand.

• #11   12. mar 2016 Jeg plejer bare et købe en færdigblandet - det er da noget nemmere. Under alle omstændigheder ville jeg blande inden der fyldes på.

• #12   12. mar 2016 Ok så, det er bare noget dyrt at købe det færdigblandet, det er noget kostbart vand, men fint hvis du syntes det er nemmere.

• #13   12. mar 2016 Uffe, det er helt korrekt antaget at det er færdig blandet kølervæske og ikke koncentreret kølervæske jeg referer til jf. #10 smiley 2,4l koncentrat vil give et dejligt højt kogepunkt, men ikke særlig stor specifik varmekapacitet, og så kan vi reelt set ikke bruge det til særlig meget smiley

Jeg bruger også 1L koncentrat og fylder op med vand derfra som så må være 1,4L

• #14   12. mar 2016 Det jeg købte sidst er sikret til minus 40 grader som det er, og til minus 20 i forholdet 2:1
    G12

Kommentér på:
Kølervæske??

Annonce