1.369 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Syn/toldsyn ?? Syn/toldsyn ??

Hej alle !

Jeg har i længere tid set på muligheden for importere en veteran motorcykel hjem fra Tyskland .. Selvom dette var en jungle i sig selv, har jeg nu fundet hoved og hale i det hele

Mit spørgsmål er nu;
Hvis motorcyklen ikke er afgiftspligtig, skal den så stadig toldsynes?
Hvis ja, gælder toldsyn da også som almindeligt syn, eller skal det også laves?

På forhånd tak !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn/toldsyn ??
  • #2   7. mar 2016 Den skal toldsynes også selvom der ikke er nogen afgift på den

• #3   7. mar 2016 Ja toldsyn dækker også alm. Syn - det koster bare lidt mere, jeg gav i 2012
    600 kr for toldsyn i Holbæk for en lille 80 cc som endnu ikke var veteran, jeg
    skulle ikke betale afgift. ( den kostede kun kr. 7.500. I Holland )
    mvh
    Gut

• #4   7. mar 2016 Super !! Så havde jeg fanget det ordenligt smiley
    Tusind tak !!

• #5   7. mar 2016 hvilken cykel er det du vil hente?der bliver jo solgt en del cykler til udlandet da de er billiger i dk-både englændere og 70ere japaner cykler.

• #6   7. mar 2016 Jeg har købt og leder efter en Harley pt.
    Har flere "jern i ilden" men intet konkret endnu.. smiley

• #7   11. mar 2016 gamle hdere er meget dyrer i udlandet-ja selv grissetryner-har været til mannheim marked og panheads som har stået ude og ruste lidt koster kasser dernede-der var jo ogse flere mcpushere fra dk og en solgte kun 3 gamle cykler en gang for nylig.
    jeg selv har kørt hd siden 1986 det år lavede de nye regler med gamle hdere-så de ikke skulle opfylde regler for nye cykler.

• #8   11. mar 2016 Hej Karl. Mange tak for imput - det er altid rart at lytte til erfaringer.
    Jeg har gennem min Far og hans netværk, fundet en nyrenoveret Harley der står ekstremt flot - til omkring 40.000,- - kun kørt omkring 14.000 km.
    Det tænkte jeg bestemt ikke kunne gå galt (?) ..
    Jeg har haft kigget på en 1999 Sportster der har gået 3.000 km, og koster 85.000,- gennem en bekendt.. Men det er liiiige i overkanten for mig smiley

• #9   12. mar 2016 40000€ er det en knucklehead eller panhead-?eller det er måske us$ eller uk£

• #10   13. mar 2016 En Sportster. Nej 40.000 danske, sådan cirka, omregnet.
    Det er en ironhead

Kommentér på:
Syn/toldsyn ??

Annonce