1.284 visninger
|
Oprettet:
Wolle (Holstebro) AKA Tigerdyret
4. maj 2006 Følger: 18 Følgere: 19 MC-er: 8 Emner: 20 Svar: 160
4. maj 2006 Følger: 18 Følgere: 19 MC-er: 8 Emner: 20 Svar: 160
Toldsyn + syn {{forumTopicSubject}}
Hejsa....
Sidder lige og overveje at få VFR toldsyn/ synet i år, men hvis jeg først vil have plade på den til næste år, er det så en dårlig idè. Jeg tænker på, hvor længe et syn gælder når man nu ikke tager plade på med det samme. Toldsynet gælder 1 år, det har jeg fundet udad men hvad med synet...... nogle som ligger inde med den viden.
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 842
Så man kan købe og syne/toldsyne cyklen i starten af vinteren og geile resten af tiden til man kan køre, uden den skal gennemkneppes af nogle igen?
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 594
Afgiften bliver den samme om du syner den nu eller et halvt år.. hvis du altså venter med at betale afgiften!
/Kristian
Som lige har været turen igennem!
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 130
ja Kristian S. har ret afgiften bliver det samme , toldsyn koster 462kr og du får 60kr. i rabat når du skal betale afgiften , den har de regnet godt ud , prøv om du kan overtale synsmanden til at sætte den til under middel stand de var ikke engang ude og glo på min og jeg havde gjort alt for at den skulle ligne en mødding alligevel sparede jeg 2000kr på at den var sat til under middel , nå det betalte for nummerpladen vægtafgiften og lidt benzin
tjek evt min profil der har jeg lagt enlille beskrivelse ind af mit for løb GSX-R 1100
held og lykke med den...
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 19 MC-er: 8 Emner: 20 Svar: 160
Så er det måske værd at få den tolssynet og gøre den i stand her i vinter..... fino
Toldsyn + syn