{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Så blev sessonen sku for lang... ÆV!!! {{forumTopicSubject}}

Hej der ude, ja nogen kan jo bare ikke lade være og må lære det på den hårde måde. Var egenligt lige holdt op med at køre, men i morges skulle jeg da lige have den sidste tur, da jeg havde hørt vejene var saltede og termometeret stod på plus. Ingen fros i vores indkørsel og så var der jo ikke andet at gøre end op og afsted. Nåede dog kun halvvejs da det pludseligt blev glat alligevel, i et 90 graders sving uden noget fart overhovedet gled baghjulet og der var ikke så meget at gøre.
Det skal lige siges med det samme at jeg ikke kom noget til overhovedet, og det er trods alt det vigtigste. Nu kan jeg melde mig i kluppen med de "rigtige" MC'iset der har været nede. Det kostede desværre ridser i udstødning og ved motoren. Derudover et sidespejl, gashåndtag og en håndbremse som blev skæv, tror der skal en ny til. Det lydder ikke som om der er noget mekanisk galt med den, men træls alligevel.

NU!!! blive den sat til side gjot ren og reperet i løbet af vinteren.

Hvis nogen ved hvor de sælge orginale sidespejle og gashåndtag må i da gerne lige smide et link op som et plaster på såret. Man føler sig dum da der overhovdet ingen grund var til at man skulle køre i dag, men af skade bliver man klog så man må bare håbe at dette har været med til at gøre mig mere forsigtig en anden gang, for det kan sku hurtigt gå meget galt, havde jeg nu væltet på et lige stykke hvor farten havde været højere er det ikke sikkert det havde været så godt. Når det nu skal være så er tidspunktet da heldigt nok her lige inden vinteren kommer.

/Niels den ærgerlige... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev sessonen sku for lang... ÆV!!!
Kommentér på:
Så blev sessonen sku for lang... ÆV!!!

Annonce