Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af mit Rør.... ; )
  • #1   15. dec 2006 OK, Anders.

Jeg har tilfældigvis et original udstødning liggende til den som har kørt ca. 100km, så den ryger på i stedet. Det var mere hvad jeg skulle gøre med den jeg piller af......

Nyt Spørgsmål:

Kan det passe at både olie og vandkøler skal pilles af zzr for, at få udstødning af?

• #2   15. dec 2006 Tror jeg ikke er nødvendigt at have af .. men der er ikke megen plads.. lad være med at bruge et top-nøgle set .. for så kommer den til at sidde i klemme og du kan hverken komme den ene eller den anden vej .. (taler af erfaring) smiley

• #3   15. dec 2006 Hej Michael,

Prøv at se billede på fotoalbum jeg lige har oprettet, der kan du se hvor pakket der er......

• #4   15. dec 2006 Hehe.. god fornøjelse smiley

• #5   15. dec 2006 Du kan godt male med varmefast maling -det har jeg da gjort flere gange med pænt resultat. Det skal bare være rene/pæne slebne overflader -så bliver det fint. Men køb den dyre udgave evt. Motip's. De billige holder ikke længe, blot lidt vand på så ruster det gennem på no time.

• #6   15. dec 2006 He he, nå jeg nu selv sidder og ser billedet tænker jeg sgu, at der ikke kan være meget jern tilbage når det rust er slebet af.....

Nej kan godt være jeg skulle finde noget andet at give mig til......Måske blande lidt vand og sæbe og komme igang med resten!

• #7   16. dec 2006 få skidtet sand/glasblæst.............og så mal det....(hvis rør´ne er MEGET tærede/rustne.....så skift dem ud)

Kommentér på:
Maling af mit Rør.... ; )

Annonce