{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Ktm motor? {{forumTopicSubject}}

Godaften folkens!

Har et spørgsmål til jer Ktm folk.

Er ved at anskaffe mig en Ktm 620 lc4 fra 1998 uden el-start. Og ville høre om det overhovedet er muligt at få sat en starter på min?, evt en anden motor plus det som høre med.

Men hvad skal skiftes, og hvad motor passer på min osv osv...

Håber i kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ktm motor?
  • #1   11. feb 2016 Hvorfor ikk lære tricket til at starte den og spare besvær og vægt (som lidt er en faktor for en motard) smiley

Det har da lidt sin charme med en kickstarter på sådan en maskine smiley

• #2   11. feb 2016 Jeg har aldrig hørt om en mc uden el-start som så senere kunne eftermonteres, men skal da ikke afvise det findes, typen som din kunne da være en mulighed, så man havde valget mellem det ene eller det andet eller begge dele.

• #3   11. feb 2016 Siger man A siger man også B.

Det er bare igang med at sparke smiley

• #4   12. feb 2016 Det var satans!, jamen så må jeg sku bare igang med at sparke kan jeg høre.

• #5   12. feb 2016 @Allan
    Mange gamle Harleyer har fået efter monteret elstart smiley

• #6   12. feb 2016 Honda XR650R kan også få elstart eftermonteret...
    Nogle 2stroke KTM også..
    ---
    Men, husk det er ikke bare en anden motor på LC4.
    Du skal undersøge om dit tændingssystem er af den gamle type (SEM), så passer det ikke på en nyere motor. Du skal også huske plads til større batteri samt en startknap på styret.
    Da den du kigger på nok er en SC har den ikke olie i stellet som alle andre LC4 modeller med elstart (eneste undtagelse er 625 SXC årg. 2003)
    Hvis det er tilfældet skal du have eksternt filter på og det skal monteres ret alternativt da det skulle sidde hvor startermotoren sidder.

Jeg har haft en del LC4 og min erfaring siger...
    Medmindre du har en komplet maskine som stumper, så køb den KTM du vil have... Med det startsystem du vil kunne leve med.

Jeg hader LC4s kick, andre er ligeglade. smiley
    Den skulle fanme være billig før jeg gad.. en ombygning koster nemt 8 jern og reelt er det noget rod.

• #7   12. feb 2016 Tak Henrik, se det var noget jeg kunne bruge!.

Jamen hvis det alligevel bliver noget bøvl når man for den lavet om, så tror jeg sku bare jeg overlever med det kickstart :), det ikke fordi jeg synes det er dårligt på nogen måde - men ved bare hvor smadret man bliver hvis den ikke lige gider starte de første spark, og hvis man så holder på en mark på mudder til halsen, så man slet ikke opsat på at "kick" den igang :P. Men det er vel noget man må tag med tænker jeg, og til man har lært måde at starte den på ordenligt.

• #8   12. feb 2016 Det er slet ikke maskinen til mudderkørsel hvis du spørger mig...

Super til strand, skov og grus og let offroad...

• #9   12. feb 2016 Bliver den kun brugt til hvis det virkelig er nødvendigt, ellers er det kun som du selv siger til strand, skov og grus.

• #10   14. feb 2016 Brian:
    Jeg skrev MC, ikke agrikulturelt køretøj smiley

Kommentér på:
Ktm motor?

Annonce