{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omdysning ???
  • #1   4. feb 2005 Godt spørgsmål... Det ville jeg også gerne vide...
    Jeg har hørt en masse ting. men intet konkret...
    Vil også gerne have mig en potte på min Hornet...


  • #2   4. feb 2005 hvis det er en gadepotte plejer det ikke at være nødvendigt. men hvad enten det er eller ej, er der altidt flere kræfter at hente da org dysning er en gennemsnit der fungere lige godt her som i bjergene i kold som varm luft. med hensyn til larm som støj ved diverse omdr. at dyse den ind optimalt kan altid betale sig.

  • #3   4. feb 2005 Jeg ville få den omdysser!
    Da min blev omdysset efter at jeg havde kørt ca 4000km fik jeg at vide fra værkstedet at den stod så magert at hvis jeg havde kørt mormor-kørsel ville den have brændt ventilerne af, fordi den stod så magert i bunden. Godt man ikke kører mormor hva´ *G*
    Jannik...


  • #4   4. feb 2005 Jeg kender en mega dygtig mekaniker, FV-Motor, han tager ca 1200 for det, mener jeg, og det er på bænk med udskrift og det hele. Og han stopper ikke før den kører helt perfekt. smiley kan godt anbefales.

  • #6   4. feb 2005 Vil helt sikkert anbefale at du får den omdyset. Udover at du kan risikere at brænde ventilerne af er der også xtra effekt at hente.
    Mener min lille ER5 fik ca 6 hk mere efter omdysning. Men synes det man virkelig kan mærke er at trækket og hele effektkurven bliver mere jævn.


Kommentér på:
Omdysning ???

Annonce