Mc-beklædning bør købes i Tyskland.. {{forumTopicSubject}}
Var lige et smut over grænsen og måtte se hvad Hein-Gericke havde at byde på... Havde læst her på siden at Hein-Gericke var stedet at handle..
Kørte lige over grænsen, drejede et par gange og svupti så stod jeg i deres nye forretning ved Scandinavian Park.
Stor flot forretning med masser af beklædning og hjelme..
Oveni dette en sød, rar og ikke mindst dansktalende ejer..
De havde 50% på mange af deres egne produkter, men jeg faldt for Alpinestars 2 delt læder dragt, handsker og støvler.. Super fedt.
Købte endvidere rygbeskytter og en Schuberth hjelm..
Sædvanligvis var intet nedsat i pris, men jeg fik 10% på alt.
En rigtig god oplevelse og jeg fik lige det jeg havde ønsket mig.
Hvis der var nogen problemer med produkterne, skulle jeg ringe. Så ville de få det hentet eller sendt, repareret og leveret tilbage til mig gratis naturligvis.
Jeg er glad:)
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 992
Hva med nogen billeder?
Og hvad måtte du så slippe for det?
aug 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 47
Dragten kostede 750euro, støvler 200euro, handsker 80 euro, rygbeskytter 30 euro.
Schuberth hjelmen hedder vist s1. 500euro..
Tror det er en god pris i forhold til Dk..
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 1 Svar: 2.826
aug 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 47
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 130
Har selv kun lidt over en times kørsel derned så det kan hurtigt betale sig at køre derned...
kørte derned for køb af jakke og bukser og fik et sæt till 1500 dkr. så oki pris... og turen værd selv om det var for så lidt..
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.442
Jeg gør lidt i det. Komplet sæt: Hel-dragt eller 2-delt dragt med al beskyttelse (CE og kevlar diverse steder) samt støvler og handsker - 6-6500,- incl. moms og alle de reklame- og eller personlige mærker, man måtte ønske sig. Jeg fik lavet en Lucky-Strike race-dragt ('94/95-model) + støvler + handsker, for under det halve af hvad Dainese i sin tid skulle have for kun dragten. Får mine GIXER-dragte i næste uge (2-delt + race-dragt)
Er også ved at får produceret GSXR-kneepads. R1/R6, BMW, VFR, ZXR, DUCATI oa. er også i tankerne.
Måske bliver det til et firma og måske jeg udstille til foråret.
Mc-beklædning bør købes i Tyskland..