{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Mc-beklædning bør købes i Tyskland.. {{forumTopicSubject}}

Var lige et smut over grænsen og måtte se hvad Hein-Gericke havde at byde på... Havde læst her på siden at Hein-Gericke var stedet at handle..

Kørte lige over grænsen, drejede et par gange og svupti så stod jeg i deres nye forretning ved Scandinavian Park.

Stor flot forretning med masser af beklædning og hjelme..
Oveni dette en sød, rar og ikke mindst dansktalende ejer..
De havde 50% på mange af deres egne produkter, men jeg faldt for Alpinestars 2 delt læder dragt, handsker og støvler.. Super fedt.
Købte endvidere rygbeskytter og en Schuberth hjelm..
Sædvanligvis var intet nedsat i pris, men jeg fik 10% på alt.
En rigtig god oplevelse og jeg fik lige det jeg havde ønsket mig.
Hvis der var nogen problemer med produkterne, skulle jeg ringe. Så ville de få det hentet eller sendt, repareret og leveret tilbage til mig gratis naturligvis.

Jeg er glad:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc-beklædning bør købes i Tyskland..
  • #1   22. nov 2006 Lyder sq lækkert smiley
    Hva med nogen billeder? smiley
    Og hvad måtte du så slippe for det?

• #2   22. nov 2006 Ingen billeder desværre... Sort læder med de hvide stjerner på:).. Så flot synes jeg..

Dragten kostede 750euro, støvler 200euro, handsker 80 euro, rygbeskytter 30 euro.
    Schuberth hjelmen hedder vist s1. 500euro..

Tror det er en god pris i forhold til Dk..

• #3   22. nov 2006 Rygbeskytter til 30€?! Er den lavet af vådt bølgepap? smiley

• #4   22. nov 2006 Ikke umiddelbart.. Synes heller ikke den så særlig hård ud.. Men den virker helt okay.

• #5   23. nov 2006 Yep en tur til Hein-Gericke er sku pengene værd....

Har selv kun lidt over en times kørsel derned så det kan hurtigt betale sig at køre derned...

kørte derned for køb af jakke og bukser og fik et sæt till 1500 dkr. så oki pris... og turen værd selv om det var for så lidt..

• #6   23. nov 2006 Hvorfor ikke bare selv designe den eller finde et billede af ønskedragten og derefter få den syet - på mål.
    Jeg gør lidt i det. Komplet sæt: Hel-dragt eller 2-delt dragt med al beskyttelse (CE og kevlar diverse steder) samt støvler og handsker - 6-6500,- incl. moms og alle de reklame- og eller personlige mærker, man måtte ønske sig. Jeg fik lavet en Lucky-Strike race-dragt ('94/95-model) + støvler + handsker, for under det halve af hvad Dainese i sin tid skulle have for kun dragten. Får mine GIXER-dragte i næste uge (2-delt + race-dragt)
    Er også ved at får produceret GSXR-kneepads. R1/R6, BMW, VFR, ZXR, DUCATI oa. er også i tankerne.
    Måske bliver det til et firma og måske jeg udstille til foråret.

Kommentér på:
Mc-beklædning bør købes i Tyskland..

Annonce