1.597 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Honda msx 125 Honda msx 125

Hej Hej.
Er der nogen af jer der har prøvet sådan en lille honda? Har fået et godt bytte tilbud. Og da mit behov ik er stort ang mc, så tænkte jeg den ku være sjov at lege med på de små veje. Den ser ihvertfald sjov og underholdende ud på youtube.

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda msx 125
  • #1   22. dec 2015 Kunne også godt tænke mig at have sådan en for sjov. smiley Men tror man skal have lidt gak i låget og det kommer jo mest forgå på ét af hjulene.

• #2   22. dec 2015 Det er jo det. Og for det meste køre jeg på små veje med masser af bakker og sving. Så den køre jo hurtigt nok på toppen. Lige den del er ikke vigtig. Ved bare ik hvor meget smæk der er i den. Men det ser fint ud på film

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #3   22. dec 2015 Det er 9hk - der er ikke videre "smæk i den". Men noget af det sjoveste er at man kan udnytte hele dens potentiale hele tiden, og så kører den stadig langt på literen.

Jeg kunne sagtens blive underholdt på sådan en. smiley

• #4   22. dec 2015 Tror jeg slår til. Skal bare se om jeg kan presse citronen en anelse mere smiley

• #5   22. dec 2015 Royal Jordanian har en.
    Han lægger ofte videoer på Youtube med ting han oplever i trafikken i London.
    Har har også en Husqvarna Nuda 900R, en KTM Super Duke 1290R og en BMW S1000R Sport, men kører ligeså ofte på den lille 125'er.
    Det giver lidt at tænke over. smiley

• #6   22. dec 2015 Tjek JakeTheGardenSnake på YT, hans msx/grom bliver kørt hårdt! smiley

• #7   22. dec 2015 Det skal jeg prøve :). Ej jeg håber sku jeg Kan få handlen i hus

• #8   23. dec 2015 Jeg har kørt den, og en del af de andre 125 cc maskiner.
    Det slår de andre med flere længde. Den er modsat mange af de andre, konstrueret rigtigt (sparet de rigtige steder). Den kører fantastisk og bringer et smil frem. I midt byen har jeg sjældent kørt noget mere "fikst" og hurtigt.
    Alt taget i betragtning, så er den lækker!

Kommentér på:
Honda msx 125

Annonce