{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MotoGP Rossi
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.699
    #1   25. okt 2015 Det vil jeg vente med at mene noget om, til jeg har set HELE løbet.

• #2   25. okt 2015 Ja der blev kørt hårdt mellem de to, og Marc var måske lidt frisk, men jeg troede ikke Rossi lavede sådan noget.
    Taget i betragtning hvad der ellers er givet straf for i tidligere løb,så bliver det der også nød til at få en konsekvens.

• #3   25. okt 2015 Uanset hvor meget han måtte mene Marquez holdt ham tilbage (for at hjælpe Lorenzo), er der IMO absolut intet, der retfærdiggør den svinagtige opførsel på en racerbane, i dag faldt masken så, og hele verden fik Rossis sande ansigt at se!

• #4   25. okt 2015 Rossi skal have en point straf - lad os bare sige 7 point....

Nu mangler vi bare den press konference og hvad race direktionen afgører omkring den episode...

• #5   25. okt 2015 Rent uheld og så er den sq ikke længere ??

• #6   25. okt 2015 Rossi sørgede for at der blev et uheld.... Det var en bevist handling, med det formål at Marquez skulle styrte.

• #7   25. okt 2015 Det skal ikke være nogen hemmelige at Rossi er min idol. Som skrevet, så kom frustrationen frem og viste en bagside som ikke er skøn, noget lig. Zinedine Zidane ,med en skalle i brystet på en ireterende modstander. smiley

• #8   25. okt 2015 Tilsyneladende skal han starte bagest i sidste løb på Valencia (og 3 strafpoint), men han bliver ikke diskvalificeret, og får ikke trukket nogle point fra, så han er 7 point foran, forud for sidste løb. IMO komplet til grin, og der er da også nedlagt protest fra angiveligt både Honda og Yamaha (Lorenzo er rasende) smiley

Det skal nok blive underholdende på Valencia...

• #9   25. okt 2015 Rossi har før vist den bagside når han bliver presset smiley

• #10   25. okt 2015 Når man ser det i slow, er man ikke i tvivl om, at Rossi laver en svinestreg, for han har ingen problemer med at dreje skarpere, så snart Marques er styrtet
    https://www.youtube.com/watch?v=Zpc_PwnyP80

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.699
    #11   25. okt 2015 Jeg er fan af sporten som helhed, og hvor ondt det end gør når kørere laver sådan noget, overskygger det ikke det faktum at Markwæz ikke længere kører for at vinde, men for at sløve en konkurrent så en anden konkurrent kan vinde.
    Det er i mine øjne, mindst lige så forkasteligt - men selvfølgelig mindre farligt...

• #12   25. okt 2015 Sajmon du skriver at Marc ikke kører for at vinde men så vi jeg lige spørge dig om du ved hvem der vandt i Australien??? Rossi har startet det mudderkasteri og dirty tricks der er lige nu og det gør han fordi han ikke kan vinde løb og dermed er bange for at Jorge overhaler ham i WM.

• #13   25. okt 2015 Hvis han kørte for at hjælpe Lorenzo, så havde han nok ikke taget ham på sidste omgang på Phillip Island.

• #14   25. okt 2015 #11

Faktum? Det er vist mere din mening er det ikke? Jeg så løbet på BTSport 2, og der var konsensus nærmest, at den tirade som Rossi gav på pressekonferencen før løbet, mod Marquez, var noget mærkelig paranoid og inkoherent pølsesnak, men at den i høj grad kan ha' haft indflydelse på MM's absolut aggressive kørsel på Rossi i dette løb (Rossi var jo heller ikke bedre i sine "moves") - Uanset hvad der måtte være tilfældet, trådte han IMO langt over grænsen med sin handlemåde, og slap alt for billigt, hvilket er temmelig foruroligende forud for Valencia.

• #15   25. okt 2015 Marquez kan ikke vinde mesterskabet, men han kan kæmpe for en 3. Plads i løbet, hvilket han så også gjorde....

• #16   25. okt 2015 *for at vinde VM mistænker jeg Sajmon for at mene. Og jeg er helt enig - nu kører Marquez blot for at sløve konkurrenter og chikanere mest muligt. Det er HELLER ikke sportsligt.

• #17   25. okt 2015 god fight, indtil Rossi bliver tøsefornærmet han sparker helt bevidst ud efter Marc som man tydeligt kunne se i den langsomme slow der blev vist på fjernsyn:(

• #18   25. okt 2015 Jeg tror at de fleste har glemt hvordan Rossi i sin tid kørte mod bla. Biaggi og Gibenau. Da kørte han og legede med dem som det passede ham. Rossi er den ''aldrende'' megastjerne der ser sin status truet af yngre og bedre kører, længere er den ikke.

• #20   25. okt 2015 #19
    "Tillykke til Lorenzo med titlen - med Rossi startende bagest i sidste løb, kan det næsten ikke gå galt for ham... "

Årh, det ved jeg nu ikke rigtigt, det kommer bl.a lidt an på, hvordan Repsol Honda's indstilling til tingene bliver smiley - Hvis de lader Lorenzo vinde, så bliver det svært for Rossi, men bliver Lorenzo f.eks kun nr. 3 efter både Dani og Marc, så skal Rossi kun blive nr. 6 for at vinde VM - ikke helt umuligt jo, og crasher Lorenzo i bestræbelserne på at vinde....well.

Jeg hørte noget om, at Lorenzo har indgivet protest mod RD's afgørelse, altså mod sin egen teamkammerat, og han udtalte også efter løbet, at han klart forventede, at Rossi ville blive diskvalificeret, så stemningen er nok ikke just festlig hos Yamaha i øjeblikket smiley

• #21   25. okt 2015 Jeg har heppet på "Vale" hele sæsonen, men med hans handling på SIC, har jeg mistet respekten. Der er INTET der kan retfærdiggøre et bevist forsøg på at lægge modstanderen ned. Hvis han ikke kan køre fra ham i en ærlig fight, må han bare tage en tudekiks og nøjes med en fornem 4. plads..
    Valencia er IKKE blevet mere spændende, tværtimod. Vale skal igennem et minefelt af modstandere, der er vrede på ham, så chancen for at Jorge løber med VM er rimelig stor, og så må JEG til at ty til tudekiksene.. (Jeg KAN ikke snuppe den knægt)

• #22   25. okt 2015 Don T: jeg kunne have skrevet præcis det samme, øv. Jeg har aldrig været speciel begejstret for Lorenzo, syntes han er en copy cat som bliver lidt plat, men køre fandens hurtigt det kan han jo og det må Rossi jo også acceptere. Rosdi taber ikke VM fordi marc driller, det gør han fordi han ikke kører hurtigt nok hverken i race eller qualifying.
    En uforbeholden undskyldning ville klæde den doktor.

Jeg vil nu mene at den straf Rossi har fåe HAR frataget ham titlen. chancen for at vinde er nu kun teoretisk.

• #23   25. okt 2015 Er selv Rossi fan, men det var ikke iorden fra rossi's side. de skulle ha kæmpet hele vejen igemmem løbet i en fair kamp med masser af overhalinger, det er det vi vil se. Marc har ik gjordt noget forkert bare fordi han køre lidt frisk til, han kæmper jo bare om en bedre placering end Rossi...

• #24   25. okt 2015 Ved ikke hvad det var som de 2 kamphaner synes der skulle diskuteres i det sving...jeg er IKKE Rossifan og har aldrig været det, kan meget bedre lide Marc. Men i dette løb har Honda tossen åbenbart kun det mål at irriterer den italienske tøs. Han kunne jo bare have kørt fra ham.
    Hvorfor lagde han sig ned ?? Der var jo masser af plads.... Er sikker på han sad og skreg forbandelser efter pøblens "helt" og glemte at køre MC......

I denne situation er de sgu lige tøsede... Havde det været mine unger var de smidt på hovedet i seng, uden aftensmad og uden iPhone !!!!

• #26   25. okt 2015 Det er ikke første gang Rossi smider et mesterskab over bord. Han var ca. i samme situation i 2006, da Hayden blev mester. Rossi lavede en dum fejl, væltede og tabte lige nøjagtigt det hele på gulvet.
    Han gør det samme den her gang...

Når det så er sagt... Man ser tit i race, at man prøver at presse konkurrenterne helt ud af banen, men det er sku dumt og ned stirre manden mens man gør det smiley smiley

• #27   25. okt 2015 Ifølge udmeldingen fra race direction, brød de sig ikke om den måde der blev kørt, hverken fra Marquez eller Rossi's side. De mente Marquez bevidst forsøgte at sinke Rossi, men gjorde det uden at bryde nogle regler.
    Rossi forsøgte at presse Marquez langt ud, men ikke decideret at få ham til at styrte.

Der var jo også massere at plads til Marquez kunne have undveget, men han blev også ved at presse.

En uheldig situation, men Rossi har fået en straf. Start fra bageste plads mod Lorenzo som bare skal få 7 point mere end ham, har jo næsten foræret ham mesterskabet.

Den eneste af toprytterne der kan gå i seng i aften med god samvittighed er Pedrosa. Han kørte bare sit løb.
    Marquez kørte forsøgte bevidst at holde Rossi tilbage
    Rossi forsøgte at køre Marquez så meget ud han væltede
    Lorenzo brokker sig over afgørelsen over sin teammate med det eneste formål at komme nemmere til mesterskabet.

• #28   25. okt 2015 Hvis de fortsætter sådan er det jo ikke utænkeligt vi igen får en mester på Suzuki smiley smiley smiley

• #29   25. okt 2015 #27

For nu lige at skille ad, hvad RD (og hvad MM og VR hævdede) rent faktisk sagde og dine egne holdninger og tolkning af hvad der skete, så er her et citat fra crash.net -

We caught up with MotoGP Race Director Mike Webb in the Sepang paddock to discuss the punishment handed to world championship leader Valentino Rossi for 'deliberate contact' with Marc Marquez in Sunday's Malaysian Grand Prix.

Rossi was given three Penalty Points for causing the clash that put Marquez down and out of the race, after which the Italian rode to third behind Dani Pedrosa and Jorge Lorenzo.

“I'm not going to quote what the riders said in the hearing but I can give you a general idea,” Webb began. “So from what we saw it would appear to be a deliberate move on Rossi's part to push Marquez off the track, or push him wide.

“We heard from both riders. Marquez told us that he was just riding his normal race and minding his own business, making passes on Valentino without contact. Which is true. And that he had no intention of disturbing Valentino.

“Valentino on the other side said it was clear to him that Marc was deliberately slowing down the pace and making it difficult for Valentino to race. That he deliberately ran wide in the turn in order to give himself an advantage in order to get away from Marquez.

“Finally, we actually believe there is fault on both sides.

“Despite what Marquez said we think he was deliberately trying to affect the pace of Valentino. However he didn't actually break any rules. Whatever we think about the spirit of the championship, according to the rule book he didn't make contact. His passes were clean. He rode within the rules.

“Valentino reacted to what he saw as provocation from Marquez and unfortunately his reaction was a manoeuvre that was against the rules. It's irresponsible riding causing a crash. We believe the contact was deliberate. He says he did not want Marquez to crash, but he did want to run him wide.”

No decision was taken during the actual race as Webb said he wanted to speak to both riders and watch the video replays at length.

Asked about Rossi appearing to kick-out at Marquez, causing the fall, the New Zealander replied:

“Rossi's evidence is that his foot came off the foot-peg as a result of the contact. From all the video evidence there is no clear shot that definitely shows that his foot slipped off the foot-peg because of contact or that he deliberately kicked. I don't have that as a 'smoking gun' if you like.”

Because Rossi already has one Penalty Point he will be forced to start the Valencia season finale from the back of the grid.

In terms of the actual punishment, Webb was asked to explain why Rossi received three Penalty Points - not more or less.

"It's a precedent. The last time this happened where a rider deliberately made a manoeuvre that ended up in a crash was at Jerez this year [Hanika against Guevara]. In that case we awarded five Penalty Points because the rider [Hanika] admitted he did it deliberately and it was as a result of him being frustrated with the other rider.

“So in this case Valentino maintains he did not deliberately make the manoeuvre. However our view of the whole situation - looking at all the evidence - is that he deliberately ran wide and therefore deliberately caused the contact by trying to run Marquez off the track.

“Hanika was a blatant 'Yes, I tried to hit the other rider, I wanted to hurt him'. This case was 'I did it by mistake' but the end result was still a crash."

Even if Rossi had received five Penalty Points at Sepang it would have had the same back-of-the-grid outcome for Valencia. Only if Rossi had been given six or more Penalty Points (to add to the Penalty Point from Misano) would he have triggered the next level of punishment, which is a pit lane start.

Rossi will take a seven point lead over team-mate Lorenzo into the title showdown.

Lorenzo described Rossi's punishment as "unfair" and believes he should have faced a much harsher sanction, while Rossi felt "disappointed" at the penalty.

The Marquez-Rossi feud had been simmering since the Italian slammed the Spaniard in Thursday's pre-event press conference, claiming Marquez had tried to help Lorenzo at Phillip Island.

“We weren't really concerned with [Marquez's] Phillip Island race, especially given what Marc said about having problems with his front tyre, then things came back and he went as fast as he could and won the race," Webb said.

“So it's hard to understand that was a deliberate attempt to slow Rossi down. We didn't see it that way.

“I have a different opinion about today's race. I think he [Marquez] was doing something like that, but many riders in many classes do the same thing and there isn't a rule against it.”

Selv om Pedrosa har haft en del mere klasse end de øvrige (der er mere direkte involveret i sagen), så har han dog også flg kommentar om Rossis noget selvmodsigende std, for, hvad der er racing og hvad der ikke er -

http://www.crash.net/motogp/news/224603/1/rossi-has-contradicted-himself-says-pedrosa.html

• #30   25. okt 2015 #28

Utænkeligt? Nej da, meeeeen tror du også, det bliver i din levetid? smiley

• #31   25. okt 2015 Håber lever Michael... Omend det er spinkelt smiley hvis schwantz genoptager sin karriere kan alt ske smiley smiley

• #32   25. okt 2015 #31

I år har de (Suzuki), jo faktisk fået skruet en aldeles fornuftig cykel sammen, der rent faktisk også kan svinge, problemet er så, at den er temmelig undermotoriseret, så de får tæv nedad langsiderne, så kan man så forsøge at give den noget mere power, men så ryger letkørbarheden jo ofte (som på Honda's 2015 cykel, som de ikke har været helt heldige med). Men det vil da bare være herligt, hvis de kunne tage det sidste lille skridt til 2016. smiley

• #33   25. okt 2015 .....men HVIS han nu får sin 500-kubik 2-takter med, så er jeg tilbøjelig til at give Brian ret smiley

• #34   25. okt 2015 det var bare et godt blok pass (mx sprog )
    men ikke noget der gavner hans vm chancer .
    Han er stadig kongen smiley
    ps. det er set værre før! kan i huske Louis C og Harada i midt 90
    Louis kører Harada af i sidste sving i sidste afdeling og bliver champ!
    og de var team kammerater ,

• #35   25. okt 2015 jeg så et klip tidligere hvor jeg faktisk er tilbøjelig til at sige Rossi taler sandt det lignede nemlig marques nikked Rossis knæ en "blød" skalle (millisekundet) inden og trykkede Rossis knæ ind og hans fod bevæger sig også meget men dette var på min mobil uden slow motion smiley

• #36   25. okt 2015 https://www.youtube.com/watch?v=7Q4KCB-M0p8
    holder stadig på det
    men om rossi over bremser/ bremser langt ind i svinget skal jeg så ikke kunne sige

• #37   25. okt 2015 Rossi bevæger først sit ben efter han bliver ramt af Marc, og det er bestemt ikke et spark den måde han bevæger sit ben på.

• #38   25. okt 2015 smiley det man siger er man selv

hvem har vist sit sande ansigt, udover alle de hundehoveder der har bræget op om diskval og sande ansigt og hold kæft en hønsegård at høre på overalt lige pludselig.
    havde jeg en "lyserød" liste så var der godt nok mange navne der skulle på nu. Kommentatorerne var ikke til at holde ud at høre på så meget det rablede for dem.

folk der har rystet på deres hoved ad rossi over hans ytringer eller at han skulle have kørt marquez af overlagt kan klappe sig selv på skulderen med en en klaphat.
    i fortjener hænder i to lag der klasker jer

• #40   26. okt 2015 Nogen der kender Rossi's omgangstider før og efter Marquez røg ud?

• #43   26. okt 2015 #40
    Rossi kørte hurtigst mens han kæmpede med MM. Så at sige han blev frataget tid beviste han i hvert fald ikke selv, da han fik lov at køre sit eget løb smiley

• #46   26. okt 2015 Márquez kører tydeligvis for at provokere, lige inden han vælter ser det faktisk ud som om at marquez accelererer og kører ind i Rossi

www.youtube.com/watch?v=e7bLSn0bGAg

• #47   26. okt 2015 Hvis Rossi havde helt ren mel i posen, ville han ikke stikke af fra det hele!?
    Han så meget skyldbetynget ud, da han ankom til parc fermé..

• #48   26. okt 2015 selvfølgelig har han ikke helt ren mel i posen.

han plejede at nyde anseelse som værende evigt professionel og positiv og inspirerende.

hans iver efter et 10 mesterskab skulle nødig komme til klammeri mellem ham og MARC!!

Hvis man tror det hele handler om det sving i det løb så er man alvorligt blind

• #49   26. okt 2015 #43

Nej, korrekt, det gjorde han absolut ikke, men om det så skyldtes manglende pace, hans dårlige samvittighed eller at han allerede der, havde givet op, fordi Lorenzo/Pedrosa var for langt væk (eller noget helt 4.)...

Mamola/crash har lavet en analyse af bl.a tider, der umiddelbart synes at demontere en del af Rossi's argumenter -

http://www.crash.net/motogp/news/224643/1/motogp-malaysia-rossi-marquez-lap-times.html

• #50   28. okt 2015 Jeg mener at Marquez fortjent det efter alt det han havde gjort. Det er ikke første gang han er ude og prøve at vælte en anden på banen!

• rui m
    rui m Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 4 Følgere: 7 Svar: 15
    #51   28. okt 2015 Ræs er ræs.
    Ingen tog mesterskabet fra Capirossi i 98, og den var langt værre!
    https://www.youtube.com/watch?v=s3oN_hAUWEU
    Begge 2 top sportsmænd, og omgangene op til Marcs crash lignede mere en trackday i blå klasse, hvor alle er Rossier og der er lidt respekt for linjer, etc etc etc... dsv, det 2 der ville uundgåelig køre langsommere omgangstider.
    For dem der har set løbet, er det tydeligt at Marcs overhalinger er endnu mere kamikaze agtige end de plejer at være... men ræs er ræs.
    Han kan køre ind i Danis bagsvinger, ødelæg hans traction sensor så Dani styrter... og det er bare det... men når han selv kører ind i Rossis ben, og styrter som følge af det... er det ikke i orden?

Synd, og en stor af slagsen, er at fokusen blev 100% omdirigeret til disse 2, og Danis spektakulær comeback hvor ikke engang den almægtigt Lorenzo kunne være med, er fuldstændig glemt.
    Ræs er ræs, det har iøvrigt både Marc og Rossi sagt!
    TILLYKKE DANI!!! smiley

• #52   29. okt 2015 Marc. Kunne lige så have kæmpet med Lorenzo på den måde, men valgte at falde tilbage for åbentlyst at sænke Rossi ved hasaderede overhalinger og derefter at sænke farten, usportslig opførsel.
    At Rossi spærre i et sving er dumt men Marc kører tydeligvis selv ind i Rossi knæ hvis men ser godt efter om det er derfor han vælter ved jeg ikke, men selvfølgelig dumt af Rossi, ja det bliver sku spændende i Valencia

• #53   29. okt 2015 Tror sgu Rossi vinder VM, selv om han skal starte sidst...

• #54   29. okt 2015 #53. Det tror jeg er ønsketænkning. Det ville som jeg ser det kræve Lorenzo udgår.

• #55   29. okt 2015 For at Rossi skal vinde VM er der flg. permutationer -

Lorenzo bliver nr 1 - Rossi skal blive nr 2
    Lorenzo bliver nr 2 - Rossi skal blive mindst nr 3
    Lorenzo bliver nr 3 - Rossi skal blive mindst nr 6
    Lorenzo bliver nr 4 - Rossi skal blive mindst nr 9
    Lorenzo bliver nr 5 - Rossi skal blive mindst nr 11
    Lorenzo bliver nr 6 - Rossi skal blive mindst nr 12
    Lorenzo bliver nr 7 - Rossi skal blive mindst nr 13
    Lorenzo bliver nr 8 - Rossi skal blive mindst nr 14
    Lorenzo bliver nr 9 - Rossi skal blive mindst nr 15
    Lorenzo bliver nr 10 eller dårligere - Rossi vinder VM uanset placering.

• #56   29. okt 2015 Rossi har kun 1 chance.. Og det er at køre så langsomt at han kan køre Lorenzo af når han bliver lappet med 1 omgang smiley

• #57   29. okt 2015 Faktisk var det nogenlunde, hvad Marco Melandri forsøgte på Alzamora i 1999 i 125cc, det var ikke nok, at han vandt, så han lod sig falde tilbage til Alzamora, og forsøgte af al magt at køre ham af.....det lykkedes så ikke.

• #58   29. okt 2015 Kan godt huske det løb,det var ikke kønt.

• #59   29. okt 2015 Link til den episode smiley ??

• rui m
    rui m Tilmeldt:
    sep 2009

#60   30. okt 2015 Alle der er kommet i et lidt skævt forhold til Valentino har tabt.
    Ikke bare tabt konfrontationen... men også deres omdømme blev rystet. Biaggi og Gibernau, er lige de eksempler jeg kommer i tanke om.
    90% af feltet har intet med denne situation at gøre, og ved at hvis der opstå den mindste riffel mellem dem og Rossi, kan der komme negativ omtale om dem.
    Det er selvfølgelig svært at komme op i feltet... men det er nok ikke mange der vil gør det mere svært end strengt nødvendig, for Rossi at komme til fronten og kæmpe for titlen og med de andre foran i feltet.
    Det er op til ham... og hans evner.

Skæg situation...
    Minder en smulle om 125cc løbet i 2010 i Portugal hvor Marc styrtet i opvarmning, måtte starte sidst og vandt løbet, for at blive 2010 mester i 125cc klasse et par uger efter...
    https://www.youtube.com/watch?v=2R-Aq_4ejH0

Og den derbi 125GP der... med sine 56HK fra en 125cc motor, stadigvæk den mest effektiv, normal aspireret forbrændingsmotor i verden med en specifik effekt på 448HK/liter... siden da har udvikling gået.... errrrr... baglæns...

• #61   30. okt 2015 Fedt klip, hvor er det fantastisk at han ikke giver slip på motorcyklen når han flader, men bare hænger fast som om det gjaldt liv eller død..

motorsport når det er bedst uanset hvem man holder med smiley

• rui m
    rui m Tilmeldt:
    sep 2009

#62   31. okt 2015 Lidt humør er altid velkommen smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=0sCbJCDHVpg&feature=youtu.be

• #63   31. okt 2015 Desværre er den slags ikke nødvendigvis altid kun den lette underholdning, det umiddelbart kan synes at være isoleret set. For det kan animere nogle (cerebralt udfordrede) til det, der er langt værre.

Der er allerede udstedt mange trusler på diverse raceboards fra fundamentalistiske Rossi-fans, ,om direkte vold, håb om at nogle tager Marquez/Lorenzo ud, invaderer banen i Valencia, lader Rossi komme let forbi, og andre tåbeligheder - verden vendt på hovedet. Som Mat Oxley nævner - "I enjoy chatting to VR fans. Less so the VR fanatics. It's like discussing gun control with the NRA"

Igår trængte nogle italienske journalister, i følge spanske AS, så ind på familien Marquez' ejendom, og det kom til håndgemæng. Man kan ærlig talt godt frygte lidt, hvad der sker næste weekend på Valencia, både på og uden for banen.

• #64   31. okt 2015 Vi må have Mafiaen på banen - de nedstøber MM i beton og parkerer ham i en tank med hønsegylle.
    En bæredygtig økologisk klassisk løsning vil jeg kalde den.

Når man står i lort til halsen, så hold hovedet højt !

• #65   31. okt 2015 http://youtu.be/56WLv3wsMGY

• #66   31. okt 2015 Nogen der faktisk synes det er sjovt ?? eller deler og reposter i bare fordi i regner med at andre finder det morsomt ?? smiley smiley

• #67   31. okt 2015 Op med humøret Brian du ender med fækal inkontinens af altid være tvær og brokken.

profilbillede
  • #68   31. okt 2015 smiley elsker ting der er sjove.. Men har fået nok af homobilleder og lign af moto gp chauffører.. Jeg synes ikke det er sjovt længere. smiley

• #69   31. okt 2015 Jeg synes nu heller ikke, at den slags er særligt fantasifuldt, men på den anden side forstår jeg godt, at mange Rossi-fans er megafrustrerede lige nu, det kan ikke være særlig morsomt at se manden, som de har sat op på en piedestal og idoliseret i årevis, i den grad falde fra hinanden som det skete før, på og efter Sepang. De sparker ud til højre og venstre efter alle (selv Iannone som er Rossi's ven fik "klø", da han tillod sig at overhale VR på PI), der ikke køber Rossi's narrativ. I mange tilfælde udstiller de imidlertid ofte blot sig selv som (f.eks) infantile/homofobe eller andet, så det er lidt tragikomisk (IMO) at se på. smiley

• #70   5. nov 2015 Så blev Rossi's klage afvist. Nu må han koncentrere sig om at komme fremad istedet for at tude over hvor urimeligt at det er...

• #71   6. nov 2015 Så har de "unge" en chance

• Bjarne Jo F
    Bjarne Jo F Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 2
    #72   21. maj 2017 er virkelig træt af alle de replay. svenskerne lever i en replay verden... og sjovt nok skal de altid vise et replay i slutningen af et løb... brug dog pausen til replay.. vi er nogen som betaler for at se race. ikke replay.. smiley

• Bjarne Jo F
    Bjarne Jo F Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 2
    #73   21. maj 2017 Motogp. der må være en del her inde som ser verdens bedste race...

Kommentér på:
MotoGP Rossi

Annonce