1.245 visninger
|
Oprettet:
MotoGP - Rossi starter fra pitten. {{forumTopicSubject}}
Det skete da Ducati brød grænsen på 6 motorer pr. sæson efter dagens QP på Aragon -
http://www.crash.net/motogp/news/173118/1/valentino_rossi_breaks_engine_limit_pit_lane_start.html
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 294
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 29
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 774
Verdens bedste på to hjul - glemmer ikke bare natten over at køre MC - det virker temmelig meget mere sandsyneligt, at de med deres Carbon ramme, er kørt ned af en blind vej...Hvis ikke er det jo temmelig besynderligt, at Suter og FTR er igang med at bygge en lowtech alu ramme til dem, hvor den foreste del allerede i denne wk's løb sidder på Rossi maskine
Og var en Carbon ramme det eneste rigtige, så kørte de andre sq.. nok også med sådan en - for når alt kommer til alt, så er Ducati en gnom forstået i en økonomisk formåenhed, så det er ikke penge der har afholdt de andre
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 259
Mono bagsvinger, var også deres ide, samt oplagte udstødningssystemer.
Deres næste maskine der kommer på banen til næste år, den skal nok lægge fra land og alle andre.
Mht. Carbon rammen, så er det en forholdsvis ny "ide" der skal finpudses, men så bliver det også noget der kommer til at du.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.189
Brough Superior gjorde det i 30'erne, Vincent gjorde det i 40- og 50'erne og i princippet også i 60'erne.
Ducati gjorde det så fra 80'erne og frem, derom ingen tvivl!
Monobagsvingeren kom vel først med BMW på deres R80G/S, derefter ELF - som Honda købte patentet af, hvorefter de lancerede det i '90 på deres RC 30 og derefter i '92 på NR 750, der i øvrigt var den første mc, der havde udstødningerne under sædet!
Men jeg er da ikke i tvivl om, at kulfiberrammen nok skal komme til at virke. Det tog også lidt tid, før alu-stellene var up to date med jernstellene!
MotoGP - Rossi starter fra pitten.