{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MotoGP - Rossi starter fra pitten.
  • #1   17. sep 2011 Bare vent og se næste år kommer valle og duc stærkt tilbage, rossi skal bare lige hjælpe dem med at bygge en ordentlig racer

  • #2   17. sep 2011 Jeg forbeholder mig retten til at tvivle på Rossis evner på en Ducati.. Men håber da han i løbet af næste sæson får den fornemmelse på cyklen han savner.. Han er ubetinget en af verdens bedste på 2 hjul..

  • #3   18. sep 2011 Jeg forbeholder mig retten til at tvivle på, at Ducati formår et bygge en konkurrence dygtig MC...
    Verdens bedste på to hjul - glemmer ikke bare natten over at køre MC - det virker temmelig meget mere sandsyneligt, at de med deres Carbon ramme, er kørt ned af en blind vej...Hvis ikke er det jo temmelig besynderligt, at Suter og FTR er igang med at bygge en lowtech alu ramme til dem, hvor den foreste del allerede i denne wk's løb sidder på Rossi maskine
    Og var en Carbon ramme det eneste rigtige, så kørte de andre sq.. nok også med sådan en - for når alt kommer til alt, så er Ducati en gnom forstået i en økonomisk formåenhed, så det er ikke penge der har afholdt de andre


  • #4   18. sep 2011 Vent i nu bare, Ducati har før været pionere indenfor mc, først med en v-twin der rundesmadrede de andre.
    Mono bagsvinger, var også deres ide, samt oplagte udstødningssystemer.

    Deres næste maskine der kommer på banen til næste år, den skal nok lægge fra land og alle andre.

    Mht. Carbon rammen, så er det en forholdsvis ny "ide" der skal finpudses, men så bliver det også noget der kommer til at du.


  • #5   18. sep 2011 Det kommer vel an på, hvornår den V-twin der smadrede de andre kommer fra - rent tidsmæssigt?
    Brough Superior gjorde det i 30'erne, Vincent gjorde det i 40- og 50'erne og i princippet også i 60'erne.
    Ducati gjorde det så fra 80'erne og frem, derom ingen tvivl!

    Monobagsvingeren kom vel først med BMW på deres R80G/S, derefter ELF - som Honda købte patentet af, hvorefter de lancerede det i '90 på deres RC 30 og derefter i '92 på NR 750, der i øvrigt var den første mc, der havde udstødningerne under sædet!

    Men jeg er da ikke i tvivl om, at kulfiberrammen nok skal komme til at virke. Det tog også lidt tid, før alu-stellene var up to date med jernstellene!


Kommentér på:
MotoGP - Rossi starter fra pitten.

Annonce