1.909 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Se hvad jeg har FUNDET :p Se hvad jeg har FUNDET :p

Jeg var på vej hjem fra et vennepar da jeg gik forbi den lokale jerncontainer og så noget rødt stikke op derfra, da jeg så nærmere var jeg nødt til at tage den med hjem smiley
den er lidt bøjet i toppen af "grabberne" men det er ikke så slemt det bliver bare lige rettet op med skruetvingen smiley

Ser ud til at RD'eren skal have på svejst beslag til løfteruller på bagskærmen smiley smiley

Ang. løfteruller, jeg tænker på dem fra enten Biltema eller Thansen, hvilke har i bedst erfaringer med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se hvad jeg har FUNDET :p
  • #1   15. okt 2015 Hvis "grabberne" er bøjet udad, er det muligvis tilsigtet. Det har jeg selv gjort for at undgå, at de skrammer bagsvingeren.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #2   15. okt 2015 Biltema bobbins holder 100.

Som Sjyp siger, skal de pege lidt ud så de ikke skrammer svingeren.

• #3   15. okt 2015 Godt fundet smiley

• #5   15. okt 2015 Hvis stik-akslen er hul, så stik et rør igennem og løft i det smiley
    Så slipper du for at svejse bobbins på smiley

• #6   15. okt 2015 Svejse?
    Er det ikke bare at bore og skære gevind?
    Det mener jeg at jeg gjorde med mine fra biltema for 200 år siden da jeg havde en alm. maskine.

• #7   15. okt 2015 Jeg må se om den flexer eller ej, det er heldigvis bare en forvokset "Knallert" sådan en rd 125 så den vejer ikke SÅ meget igen, hvis det er så har jeg rør nok så kan jeg bare lave en forstærkning som det ses på mange andre modeller smiley

Så køber jeg biltema's smiley

Min bagsvinger er en "rundrørs" svinger så jeg skal nok have svejset et lille beslag med gevind fast lige efter hjul akslen/kædestrammeren (dog ikke en modifikation der gør mig noget det er vel sådan set bare en opdatering af biken) smiley

• #9   17. okt 2015 Tænke på en møtrik gemt væk med lidt plade udenpå, ellers får jeg drejet 2 stumper rundjern med gevind i og svejser på smiley

Kommentér på:
Se hvad jeg har FUNDET :p

Annonce