1.299 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Latterlig afvisning Latterlig afvisning

Købte en elektronisk til min honda. Skrev til dem om de nu var 200% sikre på den passede. Og ja det gjorde den.
Har en hel nats email samtale med firmaet. Hvor alle oplysninger om min mc fremgår. Tjekkede også deres side, og der står også der at den passer.
Men men men.
Den passer på ingen måde. Ikke mere end en Peugeot er en farrai. Ergo øv.
Gæt lige hva de skrev her til aften, på trods af at jeg gav besked med det samme:

Det lader til at du ikke havde oplyst din mc model.

Wht

Så har nu sendt heeeeeele samtalen til dem. Og bum, nu er de helt stille og svare ikke.
Røv at sende lortet tilbage, ik fordi jeg ikke vil, men så skal der jo så lige betales fragt en gang til.

Tak for service

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Latterlig afvisning
  • #1   11. aug 2015 Wtf. Jeg gider ik mere.
    Nogen der kan bruge en tænding til en 4 cyl honda fra 72-78?
    Jøsses

profilbillede
  • #2   11. aug 2015 Hvorfor skal du overhovedet begrunde..
    Er der ikke normal returret ??

• #3   11. aug 2015 troede altid der var 14 dages returret over nettet.

men hvad ved jeg om det .

mvh

• #4   11. aug 2015 Jo, men jeg skal betale fragten. Hvilket jeg mener er totalt åndsvagt, når de har solgt mig noget som ik passede. Især fordi jeg brugte en hel nat at snakke med dem for at sikre mig og de var 100% sikre på det.
    Så gider da ik betale for at sende noget tilbage som de har klokket i

• #5   11. aug 2015 Der er 30.
    Gider bare ik betale for en fejl jeg ikke har lavet

• #6   11. aug 2015 Hahahahah. Ringede til dem. Og fik fat på en højere oppe i systemet. Nu fik jeg sjovt nok så en mail med returnering fragtfrit. Sådan

• #8   11. aug 2015 Behøves slet ikke nu. Han ringede tilbage lige før og sagde at han var ked af at min sag var blevet behandlet på den måde. De har returneret pengene, og skal ik ha tændingen tilbage

• #9   11. aug 2015 Så ved jeg hvor jeg skal gå hen næste gang jeg mangler sådan en dims smiley

• #11   12. aug 2015 Jo jo. Bare træls jeg skulle bruge tid på at ringe til dem inden ham på mailen blev til at snakke med.
    Igen. Det var jo ik fordi jeg ik ville sende den tilbage.
    Det var mere princippet i , at han sagde jeg havde lavet øv i den, og at jeg skulle betale for det.
    Men ja, ham i tlf'en var yderst flink og undskyldte pænt over hvilket svar jeg havde fået. Så, ingen harme her mere smiley

• #12   12. aug 2015 Så mangler du bare at finde en der ka' bruge det... Så er det sgu en go' forretning smiley

• #13   12. aug 2015 Ja, det tænkte jeg også på. smiley

• #14   12. aug 2015 Det er da på ingen måde god service. Den er da så ringe som den overhovedet kan være.
    Det eneste gode ved sagen er da, at man får foræret en dims man ikke kan bruge.
    Sommetider kan det godt svare sig betale lidt mere for sagerne og så handle i DK, hvis ellers muligt.

• #15   12. aug 2015 Købte også engang et Yuasa batteri for 600kr, de sendte det forkerte, derefter sendte de et nyt og jeg beholdte det oprindelige, det kan slet ikke betale sig for dem at tage det retur i den prisklasse

• #16   12. aug 2015 Ved bare ik hvor jeg skulle finde en elektronisk tænding til en honda som min?! Så den bare på Amazon og klikkede min model , der stod fits, og så snakkede jeg med dem en nats tid for at give oplysninger og være sikker og bum, forkert tænding

• #17   12. aug 2015 matthias, ja fordi at når man handler i Dk så får man aldrig en forkert vare ???

Selvf er det god service når der bliver rettet på tingene..

• #18   12. aug 2015 Jo, man får også forkerte dele i DK, men her er det da til at få fat i forhandleren og snakke med ham i et sprog vi forstår. I Kenneths tilfælde har han brugt masser at tid. (Om natten)
    Fragt frem og tilbage er langt nemmere hvis noget går galt.
    Som jeg læser det, så fik Kenneth ikke løst sit problem, men brugt en masse tid til ingenting.

• #19   12. aug 2015 mit problem er ikke løst nej. mangler jo så stadig den type tænding jeg gerne vil have. men fik dog klaret problemet ang betaling osv.. ja, jeg brugte tid om natten smiley men det var mere af princip om at de IK skal være frække.
    Ps, har altså engang fået lov til at betale for en " speciel" vare hos en mc forhandler. og det var ik den rigtige han havde fundet ( ham der selv havde undersøgt) og der tabte jeg kampen.. så tænker det er hip som hap

• #20   12. aug 2015 Jeg har selv haft problemer med udenlandske firmaer. (Via internettet) Her har det mest været, at de ikke overholdt leveringstiden som de selv havde oplyst. Det kan være rigtig træls, når man lige står og mangler.
    Derfor handler jeg nu mere i danske eller tyske butikker tæt på landegrænsen, hvor jeg ved servicen og troværdigheden er i orden.

• #21   13. aug 2015 Hvis du leder efter en elektronisk tænding til din cb500t så køb en pamco
    http://www.cb450ignition.com/Index350.htm
    Et andet lille trick til cb500t stumper er at næsten alt fra cb450 passer smiley

• #22   13. aug 2015 Det vil jeg da kigge på. Tak

Kommentér på:
Latterlig afvisning

Annonce