1.094 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
MC betjent i nødsporet på motorvejen. MC betjent i nødsporet på motorvejen.
Hvad sker der for sådan en æggeskal?
Var på vej på arbejde i morges i bil.. GAAAAB
Sidder i lang lang kø ved Roskilde og så kommer der sådan en æggeskal indenom i nødsporet. Ikke noget med blink og lygter.... Satan og helvede. Jeg skulle have taget nummeret på ham eller endnu bedre figureret et uheld så jeg kunne trække ind foran ham....
Bare lige min mening om det.
Mvh Nikolaj
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 1 Svar: 229
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
mar 2004
Følger: 63 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.457
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 457
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 152
Du kan jo heller ikke sidde og sige til en betjent at han er smålig hvis han stopper dig med 50+ km/t et sted du må køre 50 km/t. Tror stadig du får den fine bøde..
Desuden mener jeg også at politiet skal statuere et godt eksempel så længe de sidder i deres tjenestevogne/motorcykler.
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 161
mar 2004
Følger: 63 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.457
Hvis man kun skal stoppes hvis man laver en farlig trafik situation som Ducatisten foreslår så tror jeg sgu aldrig at jeg har fortjent at blive stoppet men sådan er reglerne jo altså ikke..... Desværre
Er bare træt af betjente der laver sådan noget pis. Så er jeg sgu ligeglad med hvad hans undskyldning var. Hvis han vil lave sådan noget pis så skal han sgu tænde sine blink ellers så skal han bare blive i en vognbane. Færdig!! Når man selv laver lignende ting får man en bøde men der er åbenbart to sæt trafikregler. Kunne være man skulle blive betjent.
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 432
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 311
Som hovedregel har han en god grund til at befinde sig i nødsporet ... at det virker gakket og irriterende på dig er ikke lig med at han ikke må.
Du skal som privatperson ikke blande dig i politiets gøren og laden, hvis du er utilfreds med hvad du ser så kan du blot anmelde det til den nærmeste politistation og så tager de affære hvis det viser sig at den pågældende betjent ikke har haft en god nok grund..
og ja, der er forskel på os alm. dødelige og så politiet, hvordan vil du eller have en betjent fx skal kunne eftersætte en fartovertræder hvis han ikke selv må køre for stærkt...
De fleste betjente har heldigvis en meget stærk retsfølelse og overtræder selv i deres fritid ikke loven, det være sig hvilken lov det måtte være. Det hænger ligesom sammen med jobbet.....
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 311
Hvorvidt betjenten bør tænde sine blink og/eller bruge horn er op til ham selv at vurdere.
MC betjent i nødsporet på motorvejen.