1.094 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

MC betjent i nødsporet på motorvejen. MC betjent i nødsporet på motorvejen.

Hvad sker der for sådan en æggeskal?

Var på vej på arbejde i morges i bil.. GAAAAB
Sidder i lang lang kø ved Roskilde og så kommer der sådan en æggeskal indenom i nødsporet. Ikke noget med blink og lygter.... Satan og helvede. Jeg skulle have taget nummeret på ham eller endnu bedre figureret et uheld så jeg kunne trække ind foran ham....

Bare lige min mening om det.

Mvh Nikolaj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC betjent i nødsporet på motorvejen.
  • #1   2. okt 2006 HØRT !!!

• #2   2. okt 2006 Der er vist noget med en regl der siger, at under eftersætning af person, så behøver de ikke blink eller lyd, så den kan han altid komme ind under,,,, han var jo efter en fartsynder,, smiley

• #3   2. okt 2006 Fartsynder i kø på motorvejen mig i røven han skulle have kørt sin kæmpe kværn i grøften skulle han...

• #4   2. okt 2006 hvad er problemet? lad dog manden passe sit arbejde

• #6   2. okt 2006 Ducatisten, Ja folk er smålige. Men hvis ham betjenten du beskriver har kørt 70km/t i byzone, så kan jeg da godt forstå at folk har ondt i røven..dvs. de må godt, men vi andre må ikke?

Du kan jo heller ikke sidde og sige til en betjent at han er smålig hvis han stopper dig med 50+ km/t et sted du må køre 50 km/t. Tror stadig du får den fine bøde..
    Desuden mener jeg også at politiet skal statuere et godt eksempel så længe de sidder i deres tjenestevogne/motorcykler.

• #7   2. okt 2006 http://www.kinagrill.dk/

• #8   2. okt 2006 ???
    Hvis man kun skal stoppes hvis man laver en farlig trafik situation som Ducatisten foreslår så tror jeg sgu aldrig at jeg har fortjent at blive stoppet men sådan er reglerne jo altså ikke..... Desværre
    Er bare træt af betjente der laver sådan noget pis. Så er jeg sgu ligeglad med hvad hans undskyldning var. Hvis han vil lave sådan noget pis så skal han sgu tænde sine blink ellers så skal han bare blive i en vognbane. Færdig!! Når man selv laver lignende ting får man en bøde men der er åbenbart to sæt trafikregler. Kunne være man skulle blive betjent.

• #10   2. okt 2006 Sune... Det ændrer ikke på at han burde tænde sine blå blink.

• #11   2. okt 2006 har du aldrig selv brugt nødsporet ????

• #12   2. okt 2006 Nikolai, ro på...

Som hovedregel har han en god grund til at befinde sig i nødsporet ... at det virker gakket og irriterende på dig er ikke lig med at han ikke må.

Du skal som privatperson ikke blande dig i politiets gøren og laden, hvis du er utilfreds med hvad du ser så kan du blot anmelde det til den nærmeste politistation og så tager de affære hvis det viser sig at den pågældende betjent ikke har haft en god nok grund..

og ja, der er forskel på os alm. dødelige og så politiet, hvordan vil du eller have en betjent fx skal kunne eftersætte en fartovertræder hvis han ikke selv må køre for stærkt...

De fleste betjente har heldigvis en meget stærk retsfølelse og overtræder selv i deres fritid ikke loven, det være sig hvilken lov det måtte være. Det hænger ligesom sammen med jobbet.....

• #13   2. okt 2006 Johnni

Hvorvidt betjenten bør tænde sine blink og/eller bruge horn er op til ham selv at vurdere.

Kommentér på:
MC betjent i nødsporet på motorvejen.

Annonce