{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flex leasing?
  • #1   18. jul 2015 Hvad vil du vide ? Og ejer du selv cyklen? Eller skal du også lease den?

• #2   18. jul 2015 Jeg regner med at køre til Tyskland og hente en cykel til en købspris på 25-35.000
    fra 2003+
    laver man så bare en aftale med man betaler afgiften af på eks. 3 år + lidt procenter til dem for at have aftalen?

• #3   18. jul 2015 Nej du skal sælge din mc til selvskabte og give en hvis procent del af afgiften i udbetaling for aftalen typisk 20-30000kr også en mdr ydelse.
    Så du ejer i princippet ikke den mc du køre rundt på. Kan Ikke så tit betale sig hvis cyklen koster mindre en 150000kr på dk plader

• #4   18. jul 2015 arhhh... Der skal du være lidt varsom..Største delen af leasing firmaer score selv de penge, som du "afdrager på afgiften"..Så du i teorien ikke afdrager noget væsentligt på afgiften, husk at undersøge det til bunds inden du leaser.

• #5   18. jul 2015 Endnu en som har eller påtænker at anskaffe sig en cykel som pågældende ikke har råd til ! smiley

• #6   18. jul 2015 Jeg kan nemt betale cyklen og hele afgiften, men da jeg er studerende ville det være rart at kunne flexlease og betale afgiften af over tid, så jeg ikke har så mange penge til at stå i cyklen hvis der skulle ske noget med den

• #7   18. jul 2015 5 #
    Underlig kommentar at komme med.... smiley

• #8   18. jul 2015 Søg lidt herinde omkring lignende emner - lige præcist prisen på omkring de 30.000 kan gøre, at det slet ikke er rentabelt (i svarene i de andre tråde nævnes priser fra omkring 150.000/200.000 før det overhovedet hænger sammen).

• #9   18. jul 2015 og jeg mener ikke at du selv kan overtage den efter endt flex.

for så er det ikke flex mere .

men tjek tjek .

mvh

• #10   18. jul 2015 Og hvis der f.eks. er en engangsydelse på blot 10.000 alene for at komme igang, så kan du lynhurtigt se hvorfor prisen bliver en forhindring smiley

• #11   18. jul 2015 tror det er penge i lokum på billige cykler.

men tager du f.eks en dyr maskine kan jeg godt forstå et liv en mulighed du ku dø i morgen og nået det aldrig,.

så ham bitterrøven der skal lege økonomisk rådgiver længere oppe har helt sikkert ikke styr på noget siden han skal kommentere andres drømme

• #12   18. jul 2015 Jeg har undersøgt det lidt.... Det kan sandsynligvis slet ikke lade sig gøre med en mc der ikke er dyrere end den du snakker om.
    Det siges at en mc skal koste min. 300 kg for at det kan betale sig..
    Jeg undersøgte det med en til 600 og syntes ikke det var en super deal som jeg lige kunne regne det ud. Tænkte bare hvis man kunne "afdrage" afgiften ville det være smart. Men som skrevet syntes jeg ikke regnestykket var noget særlig

• #13   19. jul 2015 kan man så ikke bare købe den på alm. afbetaling,så bliver cyklen din en gang.

• #14   19. jul 2015 Det da Federer med ny cykel hver 3 år når set sådan moderne uden sjæl

Kommentér på:
Flex leasing?

Annonce