{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Nu er jeg en rigtig motorcyklist {{forumTopicSubject}}

Har engang hørt at man skal styrte for at være rigtig motrcykelist... Så det er jeg nu! På vej ud af indkørslen i morges tar fanden ved mc'en, jeg vælger den smarte udvej ud af situationen og knalder forbremsen i midt på gruset. Og selvfølgelig ryger jeg på røven. Det var relativt lav fart jeg styrtede i, så mc er uskadt... overvejer dog at smutte til lægen og få set på min fod. Ellers var det kun min ære der tog skade.
Ville bare lige dele det med jer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er jeg en rigtig motorcyklist
  • #1   2. okt 2006 så vil jeg ikke være en rigtig motorcyklist....

• #3   2. okt 2006 Min kørelærer sagde man skulle vælte 3 gange.. ?!

smiley

• #4   2. okt 2006 Pis osse! Så har jeg 2 styrt tilgode.

Godt der ikke skete noget alvorligt, hverken med cyklen
    eller dig.

• #5   2. okt 2006 1. væltede i en køretime
    2. væltede i Australien
    3. væltede 100 gange i militæret
    4. er nu, 7-9-13, holdt op med at vælte. Gør det i hvert fald ikke så ofte

• #6   2. okt 2006 dem der har styrtet er jo nødt til at hævde sig ved at sige dette, en rigtig mc er blevet kørt ned af en bil eller tog
    hjemmestyrt i baghaven med en forkromet kinesisk riskoger tæller ikke med

• #7   2. okt 2006 Det er vel noget med at teste sine grænser i sving og sån når der tales om at man "skal" styrte, for at blive en "rigtig" MC'ist. Så en hård opbremsning i grus i indkørslen vil jeg slet ikke betegne som et styrt.... btw har selv været i grøften 1 gang.. håber ikke jeg skal have 2 mere... (Det kan faktisk ikke rigtig anbefales det styrteri) ;P

• #8   2. okt 2006 Jeg er væltet 6 gange på scooter... gælder det mon? smiley

• #9   2. okt 2006 jeg har også hørt det der med at man skal ned og ligge 3 gange.. jeg har to gange tilgode så.. jeg blev kørt ned sidst i marts og brækket venstre skindeben (begge knogler) en pulsåre i samme ben og venstre underarm 6 steder.. det gav en uge på intensiv og en uge på en sengeafdeling.. armen i gips i 7 uger og et ben de stadig arbejder på at få gjordt lige og helt..
    men jeg har ikk planer om at gøre det igen, syntes det var voldsomt nok.. så jeg håber den ene gang kan gører det ud for 3 små styrt... :o)

• #11   2. okt 2006 Har også 2 til gode.

• #12   2. okt 2006 Som Hekto (Ballogna) B siger, så sagde min kørelærer det samme smiley
    Der findes to slags motorcyklister.
    Dem der er væltet, og dem der kommer til det..
    Meen vil dog også selv mene at man sagtens kan være en rigtig mc'ist uden at have væltet, fordi der er alligevel en pænt stor del der aldrig er væltet, så er de bare noobs der kører rundt? smiley

• #13   2. okt 2006 Jeg er væltet, da jeg kiggede på tøser på Amager Strandvej.. Bøjede ribben og skrammer og en motorcykel med sår, men det var (næsten) det værd.. Beachvolley gir baller af stål!

• #14   2. okt 2006 Ingen stryrt på MC, men mener nu at have klaret nok styrt på 2 hjulet, til at kalde mig en "rigtig" MC'ist.

Listen er indtil videre:

Cykel: Mange! (rigtigt mange...) og flere er sikkert på vej smiley

Knallert:
    2 x styrt
    1 x Kørt ned af gl mand i rundkørsel, der mente at holde på sin ret til bare at køre ud, trods han havde set mig...

45 scooter/knallert:
    4 x styrt
    2 x påkørsel af kvinde i bil der overså mig

Havde en fantastisk evne til at lave gnister med udstødningen på scooteren..., men da jeg ikke er udødelig, vil jeg prøve med lidt mere forsigtighed frem over...

• #15   2. okt 2006 Er slet ikke faldet siden 1973 "hvor min bedstefar lærte mig hvad kirsebærvin var"..

• #16   2. okt 2006 ja smut heller en tur afsted med foden..! jeg røg også engang på røven og slog foden under cyklen jeg troede bare jeg havde slået den men nej det viste sig faktisk at det nederste af mit skinde ben var brækket (der var slået lidt flier af.!)

Kommentér på:
Nu er jeg en rigtig motorcyklist

Annonce