{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er jeg glad... :)
  • #1   3. jul 2006 lige for at øde lægge din tråd hvordan køre sådan en rs 125 ellers over lidt om det er sådan en jeg skal havde(år det er de 125 ccm).... pænker på vilige hold og om den er for lille (bygnings mæssig) til en "dreng" på 185 og en 88 kg

  • #2   3. jul 2006 Jeg er super glad for min! Der er selvfølgelig lidt mere velligholdelse, men jeg har intet gjort på min andet end at tanke den på hele den her sesson, så jeg synes ikke det er slemt. Ulempen er lidt at den lyder som en knallert, men det genere ikke mig, for så får folk en overraskelse når de ikke kan følge med smiley Den er ikke specielt lille, jeg er selv 185 og vejer 84 kg og den passer perfekt.

  • #3   3. jul 2006 okay så er lyder det da til at jeg lige skal havde en kig på sådan en også..... når jeg en gang kommer lidt længer med pappet smiley

  • #4   4. jul 2006 Skal du også huske at din priller vejer noget mindre end hans 400 bandit. Derfor er du hurtigere fra start. Prøv at ligge side om side med 50-60 km/t og se hvem der derfra først når 80-100 stykker...

    /
    Jesper


Kommentér på:
Nu er jeg glad... :)

Annonce