{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.045 visninger | Oprettet:

Michelin Pilot Power vs. Pilot Road {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg sørger erfaringer fra andre, så jeg kan tage det korrekte valg mht. dæk. Jeg er studerende og har ikke penge til at skifte dæk hver sæson, men vil naturligvis heller ikke gå på kompromis.
Jeg kører en SV650s. Oftest er det 30km om dagen i skole og nogle længere ture i weekenderne (og hverdage) med masser af sving.
På ugentlig basis bliver der kørt flere hygge-kilometer i sving end der køres med transport som formål (motorvej eller lign.)

Hvad vil I mene jeg skal vælge og hvor mange kilometre er der i disse dæk, som sagt har jeg ikke råd til at skifte en gang hver andet år.
Lad os antage jeg køre 10k på ét år.

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Michelin Pilot Power vs. Pilot Road
  • #1   14. jun 2015 Jeg har kun erfaring med power. Mit fordæk holder ikke mere end en 6-8k km, så hvis du kører 10 om året kommer du i hvert fald til at skifte en gang om året. Hvis du vil have mc dæk der kan holde 20.000km er du i hvert fald ude i noget hårdere touring dæk.

  • #2   15. jun 2015 Pilot road er lige netop et sport touring dæk så klart road frem for power. Kører selv med pilot road på min og det spiller maks smiley

  • #3   15. jun 2015 jeg har købt road de skal varmes lidt op men så kan knæ og fodhvilere også godt komme ned og skrabe.

  • #4   15. jun 2015 Super. Det var lige hvad jeg ville høre. Hælder mest til PR'ene, men hvilke skal man vælge PR3 eller PR4?

  • #5   15. jun 2015 Lige meget hvilket dæk du vælger ville jeg da vælge den nyeste aftapning, der er jo en grund til de har lavet en opdatering af dækket. Så helt klart 4'eren.

  • #6   15. jun 2015 4'eren er et bedre dæk end 3'eren, så snup sådan et sæt ?