{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Michelin Pilot Power {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og er ved at bestille nye dæk til min mc, men er kommet lidt i tvivl.
Jeg skal have Michelin Pilot Power på, som jeg køber via www.mcdaekonline.dk jeg kan se der er flere forskellige typer, men er kommet frem til, at der er 2 jeg kan vælge imellem, det ene hedder bare Pilot Power Rear, det andet hedder Pilot Power E Rear, hvad betyder det E??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Michelin Pilot Power
  • #1   7. jan 2008 Extra rear? En slags støttehjul måske??

    ... Tror bare jeg er med på en lytter i stedet.
    Skal selv have et par Pilot Power, eller nogle BT.
    smiley


  • #2   7. jan 2008 Jeg ku forestille mig det er en kode der bruges som godkendelse til visse typer MC.

    Har kun hørt om at det bliver brugt i Tyskland. (De har så mange sjove regler når det kommer til MC'er).
    Personligt ville jeg bare vælge det standard uden det lille E.


  • #3   7. jan 2008 Fandt dette på en side... Ved ikke om det måske kan hjælpe...

    Fundet her...
    (link fjernet)

    Hjælp! Der flere typer af det samme dæk!
    Man skal vælge det dæk med de færreste bogstaver når man køber et bestemt dæk:
    180/55 ZR17 PILOT SPORT TL 73W REAR (N)
    180/55 ZR17 PILOT SPORT M TL 73W REAR (N)
    180/55 ZR17 PILOT SPORT C TL 73W REAR (N)

    Vi ser her et alm. Pilot Sport, et Pilot Sport M og et Pilot Sport C. M og C er dæk til det tyske marked, hvor dækkene til enkelte maskiner skal være special godkendt. Til danske maskiner køber man bare den almindelige (og billigste) udgave.
    180 er bredden i mm. /55 er er højden i % af bredden. Dvs. Højden er 180mm*0,55=99mm. ZR er hastighedsgodkendelsen. 17 er fælgstørrelsen i tommer. TL betyder Tubeless, altså slangeløs. 73W er den maksimal vægt dækket er godkendt til. Rear betyder det er et bagdæk.


  • #4   7. jan 2008 køb det billigste!
    Det bogstaver har noget med specielle krav osv at gøre


Kommentér på:
Michelin Pilot Power

Annonce