{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.726 visninger | Oprettet:

Sharawi
Sharawi
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Suzuki sv 1000s 07' - God eller Dårlig ? {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter!

Jeg har kigget lidt på en Suzuki sv1000 s fra 2007, og overvejer at købe den.

Jeg er af flere blevet frarådet at købe sådan en, da det kun er en 2 cylinders motor?

Jeg vil høre om nogen af jer har erfaringer, gode eller dårlige, med sådan en cykel, og om i evt. vil kunne anbefale den?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki sv 1000s 07' - God eller Dårlig ?
  • #2   13. jun 2015 Antal er cylindre er en smag sag.
    Personligt synes jeg alt med mere en tre er kedeligt. Så ud og prøv, dan dig din egen mening.
    Jeg foretrækker selv sv650 på gaden, den er langt mere harmonisk. Men motoren på sv1000'eren er fantastisk smiley
    Begge cykler har en bullet proof konstruktion.

• #3   13. jun 2015 Haft en i 4 år og kan sagtens anbefale den. Let, svingvillig, momentstærk, driftsikker og rimelig hurtig cykel.

• Sharawi
    Sharawi Tilmeldt:
    jun 2015

#4   13. jun 2015 Ja, det er nok en god ide at prøve selv og danne sig sin egen mening.

Men hvad er forskellen på en 2 eller for eksempel 4 cylinderret?

• #5   13. jun 2015 2 har som regel mere trækkraft igennem hele registret, til gengæld lidt lavere top effekt.

• Sharawi
    Sharawi Tilmeldt:
    jun 2015

#6   13. jun 2015 Okay, lige hvad jeg godt kan lide smiley

• #7   13. jun 2015 Dem der fraråder en sv1000, behøver du ikke søge råd hos en anden gang smiley

Synes du skal gøre dig selv den tjeneste, at tage ud og prøve hhv en 2 og 4 cyl maskine. når din tekniske viden er så begrænset er det første skridt på vejen smiley

• #8   13. jun 2015 En fed fed mc med kanon lyd, havde en i 2 år men måtte sælge p.g.a. kørestillingen,

• #9   13. jun 2015 Har haft en gsx750f med 4 cylindre og har nu en sv1000 og den er det fedeste efter min mening og man er ikke i tvivl når man drejer gassen om at den vil frem. Dårlige ting er den ikke så god at køre langsomt på i kø. Men den får en til at holde godt fast og smile når man vrider lidt i håndtaget c

• #10   13. jun 2015 Den er nok mere velegnet til gade brug end en 4 cylinderet racer smiley

De er skudsikre..

De er meget fine cykler og der er satme mange af dem smiley

• Sharawi
    Sharawi Tilmeldt:
    jun 2015

#12   13. jun 2015 Der vidst ingen tvivl om hvad det er for en mc.

Jeg var bare blevet mere i tvivl, fordi de jo ikke er så dyre, så man får jo en del for pengene, hvilket mindede mig lidt om diverse biler som bare er billige men ikke er af specielt god kvalitet.

• #13   13. jun 2015 jeg har haft både en sv 1000 og nogle med 4 cylindre. og har nu igen en v2 1000ccm og en v2 maskine har mande lyd og råstyrke mens en 4 cylindret er mere tam i lave omdrejninger men somregl også hurtigere på toppen. jeg savner lyden og farten af en 4 cyl nu når jeg har en v2. men omvendt synes jeg at når jeg har en 4 cyl mangler den det enorme bundtræk og den tordende lyd som en v2 har.

jeg ville ikke være ked af at købe sv 1000 jeg var glad for den de år jeg havde den. men den skal ha en power commander så den kan kører jævnt i feks bykørsel.

• #15   13. jun 2015 Har haft min i lidt over et år, og er rigtigt glad for den.
    Der gik dog kun et halvt års tid før der kom ny bagstøddæmper og gsxr forgaffel på. En opgradering som er alle pengene værd.
    Det næste bliver nok en powercommander..

• #16   13. jun 2015 Lige netop den motor er en tunerne ynder at fortælle om på deres hjemmeside, for den får en del flere Nm og hk i det kørbare område.

• #17   13. jun 2015 prøv inden du køber !! jeg hører til en af dem som synes en sv1000 er et hakkebræt, men som du kan se, er jeg lidt i undertal i denne tråd smiley

• #18   13. jun 2015 Jeg har haft en dog bare en sv1000n. Hold nu kæft noget lort! Skiftede ALT affjedring på den og køre slet ikke som en ordentlig mc. Jeg tror måske også bare jeg var uheldig med min

• #19   14. jun 2015 Har kørt på en SV1000 i 3 år og var rigtig glad for den, frisk cykel der kan lidt af det hele. Var en tur i frankrig på den forrige sommer, og vil mene at det kan være en god idé at udskifte sædet hvis du skal køre langt på den.

Er nu udskiftet til endnu en V2'er - Yamaha MT-01

• Sharawi
    Sharawi Tilmeldt:
    jun 2015

#20   14. jun 2015 Det værste jeg ved, ved en mc er, når den står på værksted mens solen skinner og alle andre mc'er er ude og Cruise.

Jeg køre ikke konstant på mc, men når jeg endelig gøre det, så skal den bare fungere. Derfor betyder det ikke alverdens at den er en smule besværlig inde i byen, eller at den ikke er så behagelig ved lange ture.

Jeg ved godt, at man nogen gange bare kan være uheldig med en mc ligesom med bil, men nogle køretøjer er måske bare lidt kendt for et eller andet specifikt problem, mens andre bare generelt er kendt for at de kan klare alt og køre nærmest uanset hvad.

Det er i hvert fald nogle fanatisk nyttige kommentarer i er kommet med allesammen smiley

Tak!

• #21   14. jun 2015 Hvis det er driftssikkerhed du bekymrer dig om kan du tage det helt roligt hvis du køber en nyerer Japansk maskine.

Kommentér på:
Suzuki sv 1000s 07' - God eller Dårlig ?

Annonce