Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu kan jeg ikke mere
  • #1   10. jan 2005 Synes oz trangen er ved at blive helt ulidelig...
    Men jeg har mine skjolde til maleren og mangler stadig at få lavet mit nye mellemrør - så det er så ret !

Hvis vi ikke får mere vinter (salt) end der er ny... så er jeg også snart at finde på de danske veje (-marker og skove) igen smiley

• #2   10. jan 2005 ikke mere salt.... kommer du ikke så meget ud eller hva???

• #3   10. jan 2005 Jeg kan snart heller ikke vente mere, men jeg har da heldigvis plader på hele året, så når jeg øjner en chance, så kommer den ud. Men det går nok en måned endnu. Sidste år var det midt i februar der var lige 11 grader en dag og ingen salt på vejene...

Hilsen
    Lars K

• #4   10. jan 2005 med det afgift vi betaler på vores køretøjer, burde der sgu være "gulvvarme" i vejene for at undgå salten....

• #6   10. jan 2005 Andreas: Bare kør op i gågaden, de har gulvvarme, ellers fryserturisterne fødderne. Ikk pis, der er sku lagt varme ned.

• #7   10. jan 2005 hej

bare kom jeg keder mig helt aflene de to uger hvor jeg har køret har jeg set 2 måske 3
    kim

• #8   10. jan 2005 Jacob
    Der er sku ikke salt på mer... der er sku vasket væk - langt det meste i hvert fald !
    Men lur mig om de ikk smider noget mere så snart de øjner chancen !

Den var sku go den med gulvvarme... hehe smiley

• #9   10. jan 2005 Carsten:
    Er du fra Sjælland ? Det fandme kun derover de kan finde på at lægge gulvvarme ude...

• #10   10. jan 2005 Til Steffen:
    Vel er der da salt på vejene! Det er mindre end 10 dage siden de sidst strøede, og det kræver altså min. en uge med seriøst regn før vejene er helt rene! Selvom det kun er rigtig tydeligt på cyklen hvis vejene er lidt fugtige!

Jeg ska tidligst ud 1. april, før da er vejene heller ikke fejet!

Mvh Jacob.

Kommentér på:
nu kan jeg ikke mere

Annonce